.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internetverbinding in Zweden?


Hoe kom ik in contact met een moderator van Simyo die mijn instellingen kan resetten. Ik en nog een medereiziger ook met Simyo op IPhone 5s hebben allebei geen internet in buitenland (geen service). De rest wel met andere providers. Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Jihane 3 August 2017, 12:15

Bekijk originele reactie

12 reacties

Een moderator meldt zich vanzelf bij jou,
Even ter controle op jouw mijn Simyo staat internet aan in buitenland.
Telefoon (data) roaming aan?
APN goed ingesteld via toestelhulp? Wachtwoord gprs?

*edit
https://forum.simyo.nl/buitenland-88/internet-werkt-niet-in-het-buitenland-39476
Ja, dat staat allemaal goed
Hoe lang duurt het voordat een moderator contact opneemt. En op wat voor manier gaat dat? Telefonisch of via de mail?
Die meldt zich op dezelfde wijze als ik, via dit topic, dus wacht rustig af.
Op werkdagen binnen 24 uur. Houdt rekening met vakantiedrukte.
Ok bedankt Friesian, dan wacht ik nog even af.
We beginnen nu toch wel een beetje ongeduldig te worden. Mijn broer heeft namelijk precies hetzelfde probleem terwijl anderen met andere provider wel gewoon service hebben.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jelle,

Mijn excuses voor de late reactie! Vanwege drukte reageren we wat langzamer dan normaal. Ik zie dat je je vraag ook hebt gesteld in dit topic. Daar heb ik ook aangegeven dat ik zie dat je eind juli wel internetverbinding hebt gemaakt in Duitsland. Werkt alles dus weer, of nog niet?

Voor de zekerheid heb ik ook een reset uitgevoerd op je simkaart en je buitenlandopties. Daarmee heb ik de instellingen op het netwerk vernieuwd. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, raad ik je sterk aan om het advies in het andere topic nog even door te lopen. Zo kun je nog een heleboel doen in je telefooninstellingen om een internetverbinding tot stand te brengen.

Laat je me weten of je er zo uitkomt?

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Ja, nu is het opgelost. Heel erg bedankt! Goede service!
Hallo Jihane, ik had gisteren na de reset wel service. Maar vandaag weer geen service terwijl alles nog hetzelfde staat.
Moet ik nu weer een nieuw topic aanmaken of even afwachten?
Wederom w888, nieuw topic in niet nodig en ongewenst. Zo blijft het overzicht.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jelle,

Mijn excuses voor de late reactie 😞 Vanwege de drukte reageren we langzamer dan je van ons gewend bent. Maar ik ben er nu! Wat jammer dat het ineens toch niet meer werkte! Heb je al handmatig naar netwerken gezocht? Je doet dat door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Aanbieder. Daar vink je dan uit dat je toestel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je handmatig uit de lijst met netwerken kunt kiezen. Je mag dan alle netwerken uitproberen totdat je op een netwerk terecht komt met voldoende dekking.

Als dat ook niet werkt, wil je dan je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt.

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer