Hoi @Lutami,
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet had in Duitsland! Vaak helpt het om de telefoon opnieuw op te starten als je de grens over bent zodat de simkaart kan verbinden met het aangeboden netwerk. Mocht dit niet vanzelf verbinden dan kan je proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Via onze toestelhulp kan je veel handige tips terugvinden om het internet werkend te krijgen.
Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van de simkaart. Als je de telefoon even opnieuw opstart is de reset voltooid.
Mocht je toch weer geen bereik hebben in Duitsland dan raad ik aan om direct contact met ons op te nemen zodat we meteen de oorzaak kunnen achterhalen en het wellicht voor je kunnen oplossen .
Groetjes,
Amy
@Amy Kunt u voor mij ook de "reset op de dataroaming van de simkaart” uitvoeren?
Ik zit in Duitsland en heb alle tips al geprobeerd, internet buitenland op de website geactiveerd, roaming aangezet, andere mobiele provider etc. maar dit helpt allemaal niet op mijn Moto G84.
Bij voorbaat dank!
Rick de Pauw
Hi @RickZeeland,
Bedankt voor je reactie.
Ik zie dat je ook een topic hebt geopend hierover. Het is niet nodig om nog onder andere topics te reageren met dezelfde vraag/issue. Ik heb zojuist je topic beantwoord en raad aan om via je eigen topic verder te communiceren om eventuele verwarring te voorkomen.
Ook heb ik je telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Het forum is namelijk openbaar en voor iedereen zichtbaar. Ik raad aan om voorzichtig om te gaan met je persoonlijke gegevens voor je eigen veiligheid! Je kunt eventueel onze huisregels hier lezen.
Groetjes,
Roeqajja