Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik krijg op 2 april een welkoms bericht in turkije met 500 cent kosten per mb, 6 minuten later ben ik geblokkeerd en €60,50 kwijt.... Dit kan absoluut niet! Graag oplossing.
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de hoge kosten. Ik zie dat je van ​@Groentjuh al een goede uitleg hebt gekregen!
Helaas heb je wel het grensbericht te laat van ons ontvangen waardoor je ook niet op tijd actie hebt kunnen ondernemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Daarom zullen wij de kosten voor je vergoeden.
Turkije valt buiten zone 1 en ook buiten de Europese unie. Hierdoor zijn hier de roam-like-home regels, die binnen de Europese unie gelden hier niet van toepassing.
De roam-like-home regels verplichtte providers om de kosten voor het bellen/gebeld worden, SMSen en internetten binnen de landen van de Europese unie gelijk te maken. Hierdoor kun je dus binnen heel zone 1 gebruik maken van de Simyo bundels.
Buiten de Europese unie zit je echter nog steeds vast aan oude roaming tarieven. Daardoor kost 1 MB inderdaad ineens 5 euro i.p.v. dat deze uit een databundel komt.
Hierdoor is het goed mogelijk dat je al snel aan 50 euro (ex BTW) aan kosten komt. Hier komt roam-like-home dan overigens ook weer even kijken bij Europese providers. Die moeten dan immers de verbinding stoppen en per bericht daarover informeren. Deze klant kan de blokkade opheffen, maar dient daarvoor een actie te doen.
Wat hier gebeurd is, is precies volgens voorwaarden en wetten. Ja, ik zou ook graag zien dat je over de hele wereld lekker kunt internetten, maar zo werkt het niet.
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de hoge kosten. Ik zie dat je van ​@Groentjuh al een goede uitleg hebt gekregen!
Helaas heb je wel het grensbericht te laat van ons ontvangen waardoor je ook niet op tijd actie hebt kunnen ondernemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Daarom zullen wij de kosten voor je vergoeden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.