.

Beantwoord

Voice Mail Buitenland


Badge +2
Is de voice mail uit buitenland 0612001233? Of +31612001233?
icon

Beste antwoord door Daxy 10 July 2014, 13:42

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Voicemail vanuit het buitenland is +31612001233.
In sommige gevallen kan je wel met 1233 bellen trouwens.
Badge +2
Voicemail vanuit het buitenland is +31612001233.
In sommige gevallen kan je wel met 1233 bellen trouwens.


Simyo geeft zelf op 0612001233.
Dat is gewoon fout.
Je belt nml naar een Hollands 06 nummer dus MOET er 0031 voor staan (en de "0" weg)/
Thnx any way 4 the info.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is een misvatting. Met een Nederlandse sim in je telefoon kan je elk willekeurig Nederlands nummer bellen waar je je ook bevindt met of zonder de 0031 landenprefix.
Reputatie 1
Badge +8
Of het nu moet of niet, ik heb bij al mijn contacten +31 er voor gezet. Ga ik nooit de mist in 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hier idem! Dan weet je zeker dat het nummer altijd werkt. De internationale landencode gebruiken kan nooit kwaad, ook als je in NL bent en je belt een Nederlands nummer.
Badge +2
Of het nu moet of niet, ik heb bij al mijn contacten +31 er voor gezet. Ga ik nooit de mist in :)


Ik heb ook al mijn contacten van landennumer voorzien. Nooit foute boel.
Lijkt wel dat IBAN van banken. Overal landennummmer voor en klaar ben je.
Ik wilde in Spanje 🆒 (woon ik) ook Simyo maar die accepteren geen buitenlandse credit cards:mad:. Veel andere grotere bedrijven ook niet........ Maar dat is een ander onderwerp.
Saludos,:)
Badge +2
Dat is een misvatting. Met een Nederlandse sim in je telefoon kan je elk willekeurig Nederlands nummer bellen waar je je ook bevindt met of zonder de 0031 landenprefix.


Ik had 't óók over bereiken uit 't buitenland. Dat nummer is 100% Nederlands.
Badge +2
In Spanje staat voor het mobiele nummer GEEN "0"
Elk nummer dat je in Spanje met "0" begint gaat fout..
Dus is de opgegeven 06xxxxxxx voor voicemail uit het buitenland niet goed.
Reputatie 7
Badge +9

Ik wilde in Spanje 🆒 (woon ik) ook Simyo maar die accepteren geen buitenlandse credit cards:mad:. Veel andere grotere bedrijven ook niet........ Maar dat is een ander onderwerp.
Saludos,:)


Vertel mij wat. Ik zat in hetzelfde bootje. Gelukkig heb ik nog een gewone Nederlandse bankrekening (ik heb geen NL credit cards) dus ben ik inmiddels als een volwaardig lid van de Simyo sim-only club toegelaten. Hoera.

Cheers from bonny Scotland, :)
Badge +2

Ik wilde in Spanje 🆒 (woon ik) ook Simyo maar die accepteren geen buitenlandse credit cards:mad:. Veel andere grotere bedrijven ook niet........ Maar dat is een ander onderwerp.
Saludos,:)


Vertel mij wat. Ik zat in hetzelfde bootje. Gelukkig heb ik nog een gewone Nederlandse bankrekening (ik heb geen NL credit cards) dus ben ik inmiddels als een volwaardig lid van de Simyo sim-only club toegelaten. Hoera.

Cheers from bonny Scotland, :)


Kon je wel met een bankrekening een Simyo SIM only krijgen in Spanje?
Had ik paar maanden terug niet als optie. Spaanse crredit card.
En Spaanse of (bij jou) Schotse rekening?
Ik heb ook een Spaanse bankrekening.

Simyo Spanje gebruikt Orange. Prima club, maar duurder dan Simyo en minder flexibel dan Simyo. Raar dat de provider minder voor meer geld biedt dan Simyo voor Orange.
Reputatie 7
Badge +9
Ik woon in Schotland, niet in Spanje hoewel het weer hier op dit moment best wel Spaans aandoet... 

Ik ben bij Simyo begonnen als prepaid klant, en voor het automatisch opwaarderen ervan gebruikte ik mijn NL bankrekening. Een andere mogelijkheid was (en is) er niet. Hoewel het me vaag bijstaat dat ik voor de aanschaf mijn UK creditcard gebruikte (toen kon je nog een buitenlandse creditcard gebruiken om een prepaid sim te bestellen), en toen ontdekte dat voor het opwaarderen die methode niet werkte. Sindsdien gebruik ik mijn NL rekening voor betalingen aan Simyo. Als je geen NL rekening hebt (en geen NL correspondentieadres) dan heb je als Simyo klant een groot probleem.

Er zijn meerdere Simyo's in andere landen, maar die opereren geheel los van Simyo NL. Vandaar dat het aanbod en de prijzen niet hetzelfde zijn als in NL.
Reputatie 1
Badge +8
Ik woon in Schotland, niet in Spanje hoewel het weer hier op dit moment best wel Spaans aandoet... 

Ik ben bij Simyo begonnen als prepaid klant, en voor het automatisch opwaarderen ervan gebruikte ik mijn NL bankrekening. Een andere mogelijkheid was (en is) er niet. Hoewel het me vaag bijstaat dat ik voor de aanschaf mijn UK creditcard gebruikte (toen kon je nog een buitenlandse creditcard gebruiken om een prepaid sim te bestellen), en toen ontdekte dat voor het opwaarderen die methode niet werkte. Sindsdien gebruik ik mijn NL rekening voor betalingen aan Simyo. Als je geen NL rekening hebt (en geen NL correspondentieadres) dan heb je als Simyo klant een groot probleem.

Er zijn meerdere Simyo's in andere landen, maar die opereren geheel los van Simyo NL. Vandaar dat het aanbod en de prijzen niet hetzelfde zijn als in NL.


Puur uit interesse, maar waarom gebruik je Simyo vanuit Schotland?
Is een lokaal abbo niet goedkoper?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb inderdaad ook een abonnement hier in de UK want dat is aanzienlijk goedkoper dan een buitenlandse sim. Ik gebruik de Simyo sim eigenlijk alleen als ik in NL ben, en dat is vrij regelmatig. Ik vraag me wel af hoe lang een Nederlandse sim voor mij nog nut heeft, gezien de alsmaar dalende roamingtarieven voor bellen en internet binnen de EU. Mijn provider hier (Three) heeft alvast een soort voorschot genomen om roamingtarieven helemaal af te schaffen, dit noemen ze "Feel at Home" (http://www.three.co.uk/Discover/Phones/Feel_At_Home?intid=3mainfahrbn1501) waarbij voor 16 landen geldt dat je verbruikte minuten voor gesprekken naar de UK en verstookte MBs gewoon van je normale binnenlandse bundel af gaan. Nederland zit daar nog niet bij dus voorlopig blijf ik nog Simyo klant. Alleen al dit leuke vriendelijke forum is een reden om Simyo lid te blijven.... :)
Badge +2
Ik woon in Schotland, niet in Spanje hoewel het weer hier op dit moment best wel Spaans aandoet... 

Ik ben bij Simyo begonnen als prepaid klant, en voor het automatisch opwaarderen ervan gebruikte ik mijn NL bankrekening. Een andere mogelijkheid was (en is) er niet. Hoewel het me vaag bijstaat dat ik voor de aanschaf mijn UK creditcard gebruikte (toen kon je nog een buitenlandse creditcard gebruiken om een prepaid sim te bestellen), en toen ontdekte dat voor het opwaarderen die methode niet werkte. Sindsdien gebruik ik mijn NL rekening voor betalingen aan Simyo. Als je geen NL rekening hebt (en geen NL correspondentieadres) dan heb je als Simyo klant een groot probleem.

Er zijn meerdere Simyo's in andere landen, maar die opereren geheel los van Simyo NL. Vandaar dat het aanbod en de prijzen niet hetzelfde zijn als in NL.


Hi Scotsman,
Ik heb in Peebles gewoon. Scottish borders, zuidwest van Edinburgh
Toen het daar boven de 20° kwam liep hald Borders te puffen in ´n korte broek
En Simyio NL= Loopt als ´n trein.
Ik ga eens opzoeken wie erachter zit, want er zijn nogal wat Simyo´s
Er is een Simyo.es...
Enjoy your summer in Scotland (I hate the midges in summertime after sunset)
Reputatie 7
Badge +9
Ik ken Peebles, leuk stadje niet ver van hier. Er wonen nogal wat forensen die in Edinburgh werken.Gelukkig geen midges hier waar wij wonen, wel veel eekhoorns en vossen...
Badge +2
Peebles is een geweldig, authentiek Scottish stadje. Prettige mensen en prachtige omgeving..
Die midges zitten veel bij stilstaand water en in the Highlands zijn ze heel agressief en groter dan in the Borders. Ik vind het er geweldig maar in april had ik 's-nachts en in de ochtend nog sneeuw en in september ging de kachel alweer aan. Nu woon ik oost van Malaga.
Maar denk niet dat 't daar in de winter warm is. In de avond 15° aan de kust maar 100km naar binnen, Granada, in de nacht vorst en overdag 5° - 15° Maar als de zon even schijnt... En dat doet ie daar veel. Nooit dagen grauw en regen.
Saludos.
Reputatie 1
Badge +8
Ouch! Je maakt ons evengoed jaloers hoor! :)
Sign me up voor 5 tot 15 overdag en zon in de winter!!!

Helaas kom ik niet heel veel verder dan "Dos cervezas por favor" dus dat wordt niet veel :D 
Badge +2
Ik ben nu voor juli en augustus in Holland.
En ja ......... een stapel ellende van de fiscus. Mata la Hacienda!:mad:
In juli en augustus is het erg druk in Spanje met SPANJAARDEN!
Veel mensen uit Granada en zelfs Madrid hebben een flat in bv Nerja of Almeñecar.
Die verhuren ze van september t-m mei-juni voor zo´n € 500 - € 700 per maand.
(Mucha gente de Granada aunque de Madrid tiene un piso en Nerja o Almuñecar
Se alquilan este pisos por los meses septiembre hasta mayo-junio)
Die cervezas zijn prima. Een tapbier is una caña.
Maar daarna heb je de `servicios` of de `aseos` nodig.
Dus vraag je "donde son los aseos?"
Derecha is recht en izquirda is links
Puerta = deur en puerto = haven.
Vraag dus niet naar de "secundo puerto a derecha"...
Nu is het bij mij La Herradura (a/d kust; Costa Tropical) ca 30° of wat meer, MAAR in Córdoba en Sevilla is het 40°/50°:p zei mijn huisbaas. Dan kun je echt van 1300 / 1700 niet op straat lopen. Maar daarna gaat het weer los. Winkels gaan dan om ca 1700 op z´n vroegst weer open en tot ca 2200.
Los Espanoñoles en las tiendas no hablan inglés o francés o alleman.
Dus woordenboekje mee. En de rest gaat vanzelf.

Hasta luego:rolleyes:
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal! Lekker draadje is het gewonden zo ;)

España, welkom op ons forum!

Helemaal aan het begin in dit topic heb ik het antwoord van Daxy nog even gemarkeerd.

Succes met de Spaande les!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi España,

Ik zie dat je al best wat reacties hebt geplaatst! Het lijkt me leuk als je jezelf voorstelt in het "stel je voor" topic 🙂 Zo leren we elkaar een beetje kennen!

Reageer