.

Beantwoord

Verbruik in buitenland (Australië) nog niet bijgewerkt. Hoe komt dat?

  • 18 October 2015
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Hoi Simyo,
Sinds 7 oktober zit ik in Australië en ik kan nog steeds mijn verbruik sinds die tijd niet zien... Ik heb inmiddels al een Australisch nummer maar zou graag willen weten hoeveel ik (ev buiten mijn bundel) verbruikt heb. Deze maand ga ik mijn bundels aanpassen (geen internet en de min belminuten) en zodra ik Australië uit ga, zal ik ze weer 'aanzetten'.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Jolie
icon

Beste antwoord door Tiury 19 October 2015, 17:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jolie L,

Wat onhandig dat je niet kunt inzien hoeveel je hebt verbruikt in Australië! Dat zou natuurlijk wel mogelijk moeten zijn.

Volgens mijn gegevens zou je niets hebben verbruikt tot nu toe in Australië. Dat klopt niet als je ik goed begrijp? Wat heb je dan voornamelijk gedaan met je aansluiting?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Heel handig is het inderdaad niet nee, ik kan nu t/m 6 oktober mijn verbruik zien.. Maar ik heb tijdens mijn overstap in Kuala Lumpur even mijn tel aangedaan en volgens mij nog een of twee keer op 7/8 oct, verder niet omdat ik bang was dat ik een hoge rekening zou krijgen omdat ik op de 6e de functie mobiele gegevens nog aan had staan en later in die week niet maar de r van roaming verscheen wel ondanks dat ik op wifi zat.. Daarom ben ik benieuwd wat de rekening van oktober gaat worden.

Mijn simkaart zit nu in een reserve telefoon, maar die is zo oud dat het geheugen al vol zit... dus die heb ik constant uitstaan..

Maar het wordt dus waarschijnlijk een niet al te hoge rekening? :)

Bedankt!

Groetjes,

Jolie
Reputatie 5
Badge +11
Maar het wordt dus waarschijnlijk een niet al te hoge rekening? :)

Nee, je hebt namelijk al een behoorlijke tijd Internet op je mobiel in het buitenland uit staan. Zo lang je niet belt, gebeld wordt of sms't maar je geen kosten :$

Veel plezier!!

Reageer