Skip to main content
Beantwoord

samgsung a57 kan niet registreren duits netwerk

• August 11, 2026
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heb alles ingesteld.  Desondanks mislukt registreren op Duitsland netwerk. Heb het op Telekom, o2 en Vodafone geprobeerd.  Telkens hetzelfde. Moet welhaast aan simyio liggen. Nog nooit meegemaakt. 

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Obiwan,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen bereik hebt in het buitenland!

Een goede tip van ​@Friesian helpt je mogelijk al op weg, bedankt daarvoor! Laten we nog een aantal stappen proberen:

• Controleer of er een software-update klaarstaat voor je telefoon en installeer deze.
  • Staan de buitenlandopties aan in Mijn Simyo? Stel dan handmatig je APN instellingen in.
  • Selecteer handmatig een netwerk.
  • Start je telefoon opnieuw op nadat je deze stappen hebt doorgelopen.

Helpen deze stappen niet? Stuur mij dan gerust een privébericht, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Shaniqua

4 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 11, 2026

Beste ​@Obiwan  

Heb alles ingesteld. 

Desondanks mislukt registreren op Duitsland netwerk. Heb het op Telekom, o2 en Vodafone geprobeerd.  Telkens hetzelfde. Moet welhaast aan simyio liggen. Nog nooit meegemaakt. 

Welke instellingen heb je gedaan?

https://mijn.simyo.nl/instellingen/internet-en-bellen

Staat hier bellen in en naar het buitenland aan?

Staat hier ook internet in het buitenland aan?

Telefoon….

Bij gebruik mobiel  data…. Mobiele gegevens aan en dataroaming?

En als extra optie, telefoon een kwartier uit en daarna opnieuw opstarten.

Morgen reageert  een moderator.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • August 11, 2026

Ja. Alles gedaan. Weet het niet  meer.

Friesian
  • Forum Expert
  • August 11, 2026

Ja. Alles gedaan. Weet het niet  meer.

Geduld... 

Ik verwacht dat morgen de medewerker reageert - > met een reset van je simkaart. Dit doet vaak wonderen. 

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • August 12, 2026

Hoi ​@Obiwan,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen bereik hebt in het buitenland!

Een goede tip van ​@Friesian helpt je mogelijk al op weg, bedankt daarvoor! Laten we nog een aantal stappen proberen:

• Controleer of er een software-update klaarstaat voor je telefoon en installeer deze.
  • Staan de buitenlandopties aan in Mijn Simyo? Stel dan handmatig je APN instellingen in.
  • Selecteer handmatig een netwerk.
  • Start je telefoon opnieuw op nadat je deze stappen hebt doorgelopen.

Helpen deze stappen niet? Stuur mij dan gerust een privébericht, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Shaniqua