-
-
Startend Simyaan
-
4 reacties
Een paar weken geleden ben ik op vakantie gegaan naar Suriname. Waar ik in eerdere jaren natuurlijk altijd standaard roaming uit had staan, stond dat nu nog aan. Dit omdat dit binnen Europa nodig is met de nieuwe regels. Dit lijkt mij een vrij veel voorkomende vergissing in deze nieuwe tijd. Dus, tot mijn grote spijt werd er in de nacht data gebruikt door mijn telefoon, waar ik verder niks aan heb gehad. Nu heeft Simyo hier pas een stop op vanaf 60 euro. Ik vraag me af wat de reden is dat dit niet al per definitie op 0 euro staat. De enige reden die ik kan bedenken is dat Simyo geld belangrijker vind dat klantvriendelijkheid.
Ik hoor graag waarom er gekozen wordt om klanten ten minste wel een fatsoenlijk bedrag te laten betalen voordat je ze waarschuwt/blokkeert. Natuurlijk snap ik dat ik een fout heb gemaakt, maar jullie hebben alles in huis om dit soort ongewenste kosten voor jullie klanten te voorkomen.