.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk in Spanje met mijn Sansung Galaxy 3, wat kan ik doen?

  • 5 June 2015
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Ik zit in Spanje. Kan nooit bellen: 'niet aangemeld bij een netwerk'. Kan mail ontvangen maar niet verzenden. Whatsapp werkt wel naar behoren. Wie helpt me? Ik heb een Sansung Galaxy 3
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 5 June 2015, 14:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Richard,

Welkom op het Simyo Forum.

Allereerst, hoe is de vakantie en de zon in Spanje?

Heb je internet aan staan in Mijn Simyo? En de buitenland optie ook?
Heb je de telefoon al een keer aan en uit gezet? Telefoon echt 15 minuten uit?
Heb je misschien al een keer handmatig een netwerk geselecteerd?

Graag je reactie.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Richard Martens, welkom op het Simyo forum!

Fijn om te zien dat maikel.twinnie al een aantal goede tips heeft gegeven. Heb je deze tips ook gebruikt? 🙂
Op Mijn Simyo staat de optie “Bellen in en naar het buitenland” aan, dus daar ligt het gelukkig niet aan.

Daarbij kun je in het buitenland niet internetten, omdat je een Prepaid aansluiting hebt. Met een Prepaid simkaart is bellen en sms’en wel mogelijk. Als je wilt internetten in het buitenland, dan is dit alleen mogelijk via Wifi ;)

Ik zie dat mijn collega Estelle al een reset heeft uitgevoerd. Het is hiervoor goed om je telefoon uit en weer aan te zetten. Als het mogelijk is, kun je de simkaart ook even verwijderen uit de telefoon.
Daarnaast kun je alle netwerken bij langsgaan in je telefoon. Als het niet werkt, dan horen wije graag of je ook een bepaalde melding krijgt wanneer je een netwerk selecteert. Kun je ook je simkaart testen in een andere telefoon?

We horen het graag van je :)

@maikel.twinnie; dankjewel voor je goede tips!
TS schrijft dat hij wel kan Whatsappen. Neem aan dat hij dat via wifi doet dan :?

Reageer