.

Beantwoord

Meer weten over roaming. Waar moet ik op letten?

  • 10 May 2016
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Badge +1
Ik heb een S4 Samsung. ....Graag wil ik in duitsland Internet kunnen gebruiken. ...nu heb ik veel over gelezen maar ik raak helemaal in de waar wat ik moet inschakelen om te kunnen internetten ......mag ik jullie vragen om mij stapsgewijs uit te leggen wat ik moet doen. ...ben niet zo erg handig. ...sorry
In afwachting
Groetjes rooosje47
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 May 2016, 07:30

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi rooosje47.

https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen
Op deze pagina zet je internet aan voor in het buitenland.

Op je telefoon bij instellingen zet je mobiele netwerken aan EN roaming.

En dur zijn hier duuuuzenden gasten die heel veel weten en jou (ook) willen helpen...sorry is echie nie nodig.:)

Groet,
Friesian.

p.s. tot dun volgunduh keer.:D
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rooosje47,

Goed dat je voorafgaand je trip naar Duitsland navraag doet over internet, voor het te laat is! Friesian heeft je zo te zien met alle plezier al uitleg gegeven waar je op moet letten 🙂.

Zo te zien staat de optie 'Internet op je mobiel in het Buitenland' al goed aan op Mijn Simyo, dus wat ons betreft staat het hier helemaal goed ingesteld. Je hoeft dan alleen in je telefoon Roaming aan te zetten, net als je mobiele gegevens.

Als het goed is ben je dan all set to go 🙂.

Laat je ons weten of het internet werkt in Duitsland?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian!
Badge +1
Bedankt Friesian en Tiury. ....fijn
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rooosje47,

Graag gedaan natuurlijk 🙂 Daar ben ik er voor! Mocht je toch nog vragen hebben voor ons, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury
Badge +1
Sorry ...de helft van mijn reactie staat er niet. ....nogmaals bedankt en ik zou het proberen als ik in D ben ....laat het weten. ...groetjes Rooosje47
Reputatie 6
Badge +10
Haha, dat kan gebeuren! Alvast bedankt, Rooosje47!

Groetjes, Tiury

Reageer