.

Beantwoord

Kosten van simyo klant tot simyo klant (buitenland - nederland). Hoe zit dat precies?

  • 17 September 2015
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Sinds kort loopt mijn vriendin stage in Spanje. In de tussentijd hebben wij al gesmst. Zij is ook sim only klant van simyo. Nu zie ik in mijn verbruikoverzicht dat deze sms'en binnen de bundel vallen. Klopt het dat deze smsjes niet buiten de bundel vallen? En geldt dit ook voor haar? En hoe zit dit met bellen?
icon

Beste antwoord door Ray 17 September 2015, 13:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Haar uitgaand uitgaand verkeer (bellen / sms / data) valt buiten de bundel. Voor jouw binnen de bundel.

Voor meer info is er de tarieven pagina 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi NickJong,

Goed dat je je verbruik in de gaten houdt 🙂. Dat is zeker met veel gesprekken of berichten naar het buitenland goed om te doen.

Het is eigenlijk heel eenvoudig; Jij kunt soms niet weten dat degene met wie je belt of sms't in het buitenland is. Jij hoeft daarom zelf geen extra kosten te betalen voor een sms of gesprek naar het buitenland.

Voor je vriendin is het een ander verhaal. Zij weet natuurlijk dat ze in het buitenland zit en moet daarom ook betalen voor het ontvangen van een gesprek. Dit is omdat zij kan kiezen om het gesprek niet aan te gaan. Ook betaald ze het buitenbundel tarief voor het versturen van een sms (€ 0,08).

Heb je zo antwoord gekregen op je vraag?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje!
Ja, zo is het helemaal duidelijk. Heel erg bedankt jullie beiden.

Gr Nick
Reputatie 4
Badge +10
Hoi NickJong,

Bedankt voor je terugkoppeling. Top om te horen dat het duidelijk is 🙂 Graag gedaan.

We zien je graag weer terug op het forum.

Reageer