.

Beantwoord

Komt er een bundel beschikbaar voor het buitenland?

  • 29 September 2023
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Als je vergeet je data uit te zetten als je naar een land gaat waar je bundel niet geldig is krijg je een absurd hoge hoge rekening (60 Euro in minder dan een kwartier). Simyo bied nu niet de mogelijk aan om buiten bundel gebruik te blokkeren.

Ik vraag me dus af hoeveel Simyo hier aan verdiend en hoeveel naar de buitenlandse provider gaat?

Als Simyo hier genoeg aan verdiend om het verlies van klanten te compenseren die door het gebrek van buiten bundel gebruik blokkade dienst naar een andere provider gaan, dan laat het zo.

Als Simyo hier niet genoeg aan verdiend, dan suggereer ik om deze dienst aan te bieden. Helaas is dit te laat om mij als klant te behouden.

Tip: Ga me alstublieft niet hoe vertellen hoe ik die 60 Euro aan kosten had kunnen voorkomen. Dat weet ik namelijk al en ik ga me niet beter voelen als me verteld wordt dat ik zo dom was omdat niet te doen.


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaaheid.

icon

Beste antwoord door Amy 29 September 2023, 15:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gengiskhan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je baalt van de kosten die zijn gemaakt. 

Goed om te zien dat je inmiddels weet hoe je dit kan voorkomen! Het idee om een extra bundel aan te bieden voor in het buitenland (buiten zone 1) hebben wij intern al voorgelegd aan de juiste afdeling. Of dit in de toekomst zal worden toegepast kunnen wij niet garanderen. Bedankt voor het meedenken! 

Graag kijk ik of we nog iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Amy

Ik ontdek ook net dat Simyo geen buitenland internet bundels aanbied. Net overgestapt van **** en daar was t makkelijk om in buitenland voor een paar euro een aantal GB internet te kopen. Dit valt me wel tegen van Simyo

Reputatie 7
Badge +6

Hi @gerbn,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat wij geen specifieke bundels aanbieden voor in het buitenland. Je bundels zijn geldig binnen zone 1 (EU), je kunt op onze website onze tarieven bekijken. Mocht je buiten zone 1 gebied reizen, dan raden wij aan om een lokale simkaart aan te schaffen. Hiermee ben je dan namelijk voordeliger uit. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer