.

Beantwoord

Kan je met een abonnement zonder internetbundel internetten in het buitenland?

  • 14 May 2017
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Kan le met een abbonement zonder internetbundel internetten in het buitenland?
icon

Beste antwoord door Samantha 15 May 2017, 15:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Jazeker, met een abbo kun je in het buitenland internetten. Natuurlijk wel op je mijn simyo internet in het buitenland aanzetten en (data)roaming op je toestel.

Extra interessante informatie vindt je ☆ HIER ☆.

Je hebt geen internet bundel, lees dan ☆ DIT ☆ ook want daar staat het verhaal zonder internet bundel.
Badge +7
Hoi Saskia2206,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat goed dat je dit navraagt! Met een abonnement is het zeker mogelijk om te internetten in het buitenland. Ook als je geen internetbundel hebt. Hou er wel rekening mee dat je hiervoor het buitenbundeltarief gaat betalen. Meer informatie hierover, kun je lezen in de links die Friesian je heeft gegeven. Ook kun je een kijkje nemen op onze tarievenpagina. Hier staat per land weergegeven hoeveel het kost om te internetten.

Om te kunnen internetten in het buitenland, kun je het beste de optie 'Internet in het buitenland' aanzetten op Mijn Simyo. Dit doe je onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen.

Nu zie ik dat jij een Prepaid hebt. Met een Prepaid is het helaas niet mogelijk om te internetten in het buitenland. Wil je toevallig overstappen naar Sim Only? Dat kan via het overzicht in Mijn Simyo, door op 'Stap over naar Sim Only' te klikken. Je Prepaid wordt vervolgens de volgende werkdag omgezet in een abonnement.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer