.

Beantwoord

Kan ik mijn internetbundel in het buitenland gebruiken?

  • 6 October 2016
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo,
Ik ga volgende week 4 dagen naar Londen en ik vroeg me af of ik mijn internetbundel ( 500MB & 100sms/bel ) ook in het buitenland kan gebruiken zonder dat er extra kosten aan verbonden zijn?

Ik hoor graag snel een reactie van iemand!

Liefs, Elise
icon

Beste antwoord door Sean 7 October 2016, 14:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi!

Ik heb ook nog een vraag over internetten in het buitenland. Op dit moment zit ik in Vietnam maar ik heb al een week geen bereik? WiFi met whatsapp en FaceTime doet het prima maar op de plek van de provider staat 'geen service'
Moet ik nog iets speciaals doen om verbinding te krijgen? Ik heb onlangs wel een overstapservice van nummerbehoud gehad.

Groetjes,
Laura
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Xeliseexx_

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je vier dagen naar Londen gaat! Je bundels zijn helaas niet geldig in het buitenland, maar je kunt je aansluiting wel gewoon gebruiken. In Engeland betaal je 6 cent per MB, deze kosten komen bovenop je abonnementskosten. Je kunt alle tarieven terugvinden op deze pagina.

Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag! Ik wens je alvast een fijn verblijf in Londen ;)

@LMAYDW Jij ook welkom op het forum!

Wat lastig dat je geen verbinding krijgt met het mobiele netwerk. Met een Prepaid aansluiting kun je alleen bellen en sms'en in het buitenland. Het is wel belangrijk dat je de optie Bellen in en naar het buitenland aanzet via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Netwerkinstellingen.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

Reageer