.

Beantwoord

Kan ik gebruik maken van internet in het buitenland?

  • 31 March 2016
  • 8 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Startend Simyaan
  • 20 reacties
In de mail staat dat internet in het buitenland goedkoper wordt. Maar je kunt in het buitenland niet internetten met Symio toch??
icon

Beste antwoord door Angela 1 April 2016, 15:27

Bekijk originele reactie

8 reacties

Wel met roamingpartners van Simyo-KPN en dat bij sim only.
Zorg dus dat roaming is ingeschakeld om Internet in het buitenland te gebruiken.
Nog een kleine toevoeging. Zorg wel dat op mijn simyo Internet in het buitenland ook aan staat.
Reputatie 2
Badge
Ik heb al eens gevraagd op dit forum aan de mensen van Simyo of mijn internetbundel in het buitenland ook werkte en toen kreeg ik als antwoord dat internet in het buitenland niet kon bij Simyo
Er vind een tarief wijziging plaats vanwege Europese wetgeving. Voorheen betaalde je alles buiten de bundel, straks is het hetzelfde als in Nederland alleen komt er 6 cent per MB of Minuut bij. Volgend jaar is het weer iets anders
Ik heb al eens gevraagd op dit forum aan de mensen van Simyo of mijn internetbundel in het buitenland ook werkte en toen kreeg ik als antwoord dat internet in het buitenland niet kon bij Simyo
Wat dat betreft, in die situatie viel òòk internet buiten je bundel. Wat niet wil zeggen dat je niet zou kunnen internetten via "simyo" - lees roamingpartner.
Het kwam dus als extra kosten op de factuur dan...

Duidelijk? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Elma,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te zien dat er verwarring ontstaan is na het ontvangen van de e-mail over de tarieven in het buitenland.

Deze e-mail heeft verder niets te maken met het feit of je wel of niet kunt internetten in het buitenland. Met een Sim Only Abonnement kun je gebruik maken van het internet in het buitenland. De kosten hiervoor worden buiten je bundel gerekend. Er is dus inderdaad geen bundel voor internet in het buitenland. De e-mail die je hebt gekregen gaat over het verlagen van de tarieven voor het gebruik van internet in het buitenland. Alle informatie hierover vind je hier.

Maak je gebruik van een Simyo Prepaid? Dan kun je geen gebruik maken van het internet in het buitenland. Met een prepaid aansluiting ben je hiervoor geblokkeerd. Maakt dit het duidelijk voor je?

@Friesian & Raytje, bedankt voor jullie uitleg :D

Groetjes,
Angela
Reputatie 2
Badge
Dank je Angela, het is duidelijk. Jammer dat het niet in de bundel kan. Buitenbundelkosten zijn waarschijnlijk erg hoog. Gelukkig is er op veel plaatsen Wifi.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Elma,

Daar gaat gelukkig verandering in komen! Heb je het topic gelezen wat ik mee hebt gestuurd? Daarin wordt alles nogmaals goed uitgelegd net zoals in de e-mail die je hebt gehad. Het internet in het buitenland wordt zo een stuk voordeliger 🙂 Als je nog vragen hebt naar aanleiding van dit topic, dan kun je ze natuurlijk stellen.

Groetjes,
Angela

Reageer