.

Beantwoord

Kan ik bellen vanuit het buitenland naar het buitenland met Prepaid?

  • 4 November 2016
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Badge
Ik heb een prepaid simkaart met voldoende saldo. Buitenland bellen is geactiveerd. Ben van plan om vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Zuid Afrika te bellen. Is dat mogelijk en voor wel tarief? (V.K. = zone 1 en Z.A. = zone 3)
icon

Beste antwoord door Samantha 7 November 2016, 10:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi,

Ja dat is mogelijk.

Bellen naar zone 3 € 2,542 per Minuut

https://www.simyo.nl/tarieven/buitenland
Badge
Bedankt. Vanuit Nederland wist ik het wel maar vroeg me af of dat ook vanuit het V.K. kon.Weer een zorg minder.
Badge +7
Hoi tomtom707,

Welkom op het Simyo forum :D

Je geeft aan dat je met je Prepaid simkaart vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Zuid-Afrika wilt bellen. Zoals Raytje al aangeeft, is dat helemaal geen probleem.

Wil je met de Prepaid aansluiting bellen die aan dit forum-account is gekoppeld? Als je niet weet welk nummer aan je forum-account gekoppeld is, stuur me dan even een privebericht. Ik zie namelijk dat op dit telefoonnummer de optie 'Bellen in/naar het buitenland' niet aan staat. Om deze aan te zetten, log je in op Mijn Simyo en ga je vervolgens naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Hier kun je deze optie aanzetten. Als deze optie aan staat, kun je vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Zuid-Afrika bellen voor € 2,542 per minuut.

Als je nog vragen hierover hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje Heel erg bedankt voor je hulp!
Badge
Wat attent van Simyo. Het was me wel bekend maar ik had alleen vanwege de vraagstelling aangegeven dat bellen met buitenland is geactiveerd. Als het gaat spelen dan zal ik de instellingen beslist aanpassen.
Reputatie 5
Badge +9
Top! Als je verder nog vragen hierover hebt, dan horen we graag van je.

Groetjes,
Caspar

Reageer