.

Beantwoord

Is er een internetbundel voor als ik op vakantie ben in Frankrijk?

  • 2 June 2015
  • 2 reacties
  • 566 Bekeken

Hallo,

Ik ga binnenkort 2 weken naar Frankrijk op vakantie, nu zag ik dat het internetten daar 0,25,- per mb kost, als je dan bijv iets op gaat zoeken op internet vliegen de mb's er doorheen natuurlijk?

Is er niks aan te passen aan het abbo om voordeliger te kunnen internetten op vakantie? Het lijkt mij namelijk niet dat mensen die vaak naar het buitenland gaan zoveel betalen voor hun internet.


Alvast bedankt,

Mvg, Dennis
icon

Beste antwoord door Scotsman 2 June 2015, 22:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je in het buitenland een plek opzoekt waar wifi is, dan heb je "gratis" internet. Ikzelf vind trouwens dat voor mensen die heel vaak in het buitenland reizen Simyo niet de eerste keus is, met name omdat er geen speciale voordelige buitenlandbundels zijn.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dennuus1, welkom op het Simyo forum 🙂.

Scotsman hierboven gelijk. Simyo heeft geen voordelige internetbundels. Het is daarom slim om je verbruik goed in de gaten te houden en het uitsluitend bij Whatsapp of e-mail te houden (tekst). Dan is het op zich goed te doen. Ben je een beetje in de bewoonde wereld heb je op elke hoek van de straat of soms wel een hele stad/dorp gratis wifi. Misschien helpt dit je om geld te besparen 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Scotsman!

Reageer