.

Beantwoord

Internetbundel in het buitenland

  • 12 January 2013
  • 70 reacties
  • 7567 Bekeken

ik heb internet bundel gekocht voor 1 dag maar kan geen gebruik maken in buitenland is het mogelijk mij de instellingen te sturen dank 
icon

Beste antwoord door Scotsman 12 January 2013, 12:01

Bekijk originele reactie

70 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vergis je niet: de moderators van dit forum geven alleen maar informatie door, ze zijn niet degenen die bepalen wanneer een nieuwe service zoals internet in het buitenland wordt gelanceerd. Dus het alsmaar stellen van dezelfde vraag heeft absoluut geen zin, want het antwoord is ook steeds hetzelfde. Zodra internet in het buitenland mogelijk wordt, zal dit forum ongetwijfeld de eerste plek zijn waar dit wereldkundig wordt gemaakt!
Nog zo'n knurft ...(excuse le mot) Dat zeg ik toch ook niet? in de diverse andere topics vraag ik ze eens uitleg te gaan halen bij Productmanagement namens het hele forum en alle klanten. Deze onzin wil je als moderator toch ook niet blijven verkondigen? slecht voor je geloofwaardigheid. Ze roepen al meer dan het jaar hezelfde. Ik zou allang een PM hier even te gast roepen of op een andere manier met een echt antwoord komen. Ik ben in mijn profesionele leven verantwoordelijk voor service delivery bij veel grotere toko's dan dit en ken dus ook de andere kan maar al te goed. Dit is knudde, plain and simple...

Als je het niet weet, ga je het halen. Simpel (oh nee, die hebben al roaming internet)  😉
Reputatie 5
Badge +10
Nog zo'n knurft ...(excuse le mot) Dat zeg ik toch ook niet? in de diverse andere topics vraag ik ze eens uitleg te gaan halen bij Productmanagement namens het hele forum en alle klanten. Deze onzin wil je als moderator toch ook niet blijven verkondigen? slecht voor je geloofwaardigheid. Ze roepen al meer dan het jaar hezelfde. Ik zou allang een PM hier even te gast roepen of op een andere manier met een echt antwoord komen. Ik ben in mijn profesionele leven verantwoordelijk voor service delivery bij veel grotere toko's dan dit en ken dus ook de andere kan maar al te goed. Dit is knudde, plain and simple...

Als je het niet weet, ga je het halen. Simpel (oh nee, die hebben al roaming internet)  ;)


Hoi DaBuzzzzz,

Een wat vriendelijkere toon naar je mede Simyo gebruiker Scotsman zou op z'n plaats zijn. Je kritiek kan ik me goed voorstellen. Zeker als er eerst hier op het forum Q1 wordt gecommuniceerd. Helaas is het niet gelukt om dat te realiseren. Dit is natuurlijk teleurstellend. Ik hoop niet dat de moderators hier overkomen alsof ze geen informatie proberen los te trekken bij het management. Dit forum is niet alleen maar in het leven geroepen om te reageren op vragen, maar juist ook om te signaleren.

Groetjes,

Alex
Nog zo'n knurft ...(excuse le mot) Dat zeg ik toch ook niet? in de diverse andere topics vraag ik ze eens uitleg te gaan halen bij Productmanagement namens het hele forum en alle klanten. Deze onzin wil je als moderator toch ook niet blijven verkondigen? slecht voor je geloofwaardigheid. Ze roepen al meer dan het jaar hezelfde. Ik zou allang een PM hier even te gast roepen of op een andere manier met een echt antwoord komen. Ik ben in mijn profesionele leven verantwoordelijk voor service delivery bij veel grotere toko's dan dit en ken dus ook de andere kan maar al te goed. Dit is knudde, plain and simple...

Als je het niet weet, ga je het halen. Simpel (oh nee, die hebben al roaming internet)  ;)


Hoi DaBuzzzzz,

Een wat vriendelijkere toon naar je mede Simyo gebruiker Scotsman zou op z'n plaats zijn. Je kritiek kan ik me goed voorstellen. Zeker als er eerst hier op het forum Q1 wordt gecommuniceerd. Helaas is het niet gelukt om dat te realiseren. Dit is natuurlijk teleurstellend. Ik hoop niet dat de moderators hier overkomen alsof ze geen informatie proberen los te trekken bij het management. Dit forum is niet alleen maar in het leven geroepen om te reageren op vragen, maar juist ook om te signaleren.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex, ik kan stevig uit de hoek komen en voor mijn woordkeuze maak ik excuses en probeer het daarmee te relativeren. Niets persoonlijks tav de anderen.

Tav de moderators kan ik alleen niet andersconcluderen dan dat jullie goede bedoeling niet of nauwelijks uit de verf komen. Het SMTP en het Internet in het buitenland topic laten dat overduidelijk zien.

Nodig eens zo'n manager uit om hier deel te nemen aan een paar topics, laat ze eens uitleggen wat de plannen zijn. Laat je niet steeds sturen met loze frases. Ik heb een Citaat gebruikt van een persbericht van 2011 waar Simyo aankondigt roaming te gaan doen.  Al dat soort publicaties en de berichten van jullie op het forum dat het er aan komt heeft mij in eerste instantie doen besluiten naar jullie over te stappen. Nu resp 2 en 1 jaar verder en ettelijke nietszeggende uitspraken als: "als we meer weten dan laten we dat weten" Kun je niet verwachten dat ik niet op zijn minst sceptisch ben. Die uitspraken zijn ook nog eens volkomen customer service 2006 en we leven in 2013.  Wees concreet en ga het halen. Laat een hotemetoot hier maar eens uitleggen waarom het zo lang duurt of laat hem zeggen dat het in 2013 er nog niet is en dat er weinig effort in zit.

Jullie houden klanten aan het lijntje, plain & simple. Zorg voor duidelijkheid en geef informatie die klopt. Ik wil ook best nog het smtp verhaal oprakelen maar je snapt denk ik heel goed waar het tekort schiet.
Badge +8
Hoi Alex, ik kan stevig uit de hoek komen en voor mijn woordkeuze maak ik excuses en probeer het daarmee te relativeren. Niets persoonlijks tav de anderen.

Tav de moderators kan ik alleen niet andersconcluderen dan dat jullie goede bedoeling niet of nauwelijks uit de verf komen. Het SMTP en het Internet in het buitenland topic laten dat overduidelijk zien.

Nodig eens zo'n manager uit om hier deel te nemen aan een paar topics, laat ze eens uitleggen wat de plannen zijn. Laat je niet steeds sturen met loze frases. Ik heb een Citaat gebruikt van een persbericht van 2011 waar Simyo aankondigt roaming te gaan doen.  Al dat soort publicaties en de berichten van jullie op het forum dat het er aan komt heeft mij in eerste instantie doen besluiten naar jullie over te stappen. Nu resp 2 en 1 jaar verder en ettelijke nietszeggende uitspraken als: "als we meer weten dan laten we dat weten" Kun je niet verwachten dat ik niet op zijn minst sceptisch ben. Die uitspraken zijn ook nog eens volkomen customer service 2006 en we leven in 2013.  Wees concreet en ga het halen. Laat een hotemetoot hier maar eens uitleggen waarom het zo lang duurt of laat hem zeggen dat het in 2013 er nog niet is en dat er weinig effort in zit.

Jullie houden klanten aan het lijntje, plain & simple. Zorg voor duidelijkheid en geef informatie die klopt. Ik wil ook best nog het smtp verhaal oprakelen maar je snapt denk ik heel goed waar het tekort schiet.


Hoi DaBuzzzzz,

De informatie dat we het niet weten, die klopt. Andere informatie geven, zou inderdaad onzin verkopen zijn.
Duidelijker dan dit kunnen we op dit moment niet zijn.
Onze goede bedoelingen komen bij jou niet over. Dat vind ik heel jammer. Maar ik kies er toch liever voor om informatie te geven waar ik zeker van ben. Zeker als er eerder al informatie is gegeven die niet haalbaar bleek. Dat vond je namelijk, heel begrijpelijk, ook niet prettig.

Natuurlijk mag je sceptisch zijn. Wanneer Internet in het buitenland zo'n prioriteit voor je is, dat de informatievoorziening hierover je zo dwars gaat zitten, mag je daaruit conclusies trekken. Zoals moderator Alex namelijk eerder ook al aangaf: er is naast de realiseerdatum ook nog niet bekend hoe het er precies uit zal gaan zien en wat het gaat kosten. Dat is geen onzin verkopen, of aan het lijntje houden. Dat is hoe het is. En dus wat we kunnen vertellen.

En ondertussen doen wij de hele dag ons best om de belangen van alle forumgebruikers, en andere klanten, hier zo goed mogelijk over te brengen in het bedrijf. Jouw frustratie over roaming is ook al meerdere malen gecommuniceerd. Ik heb daarbij de product manager niet over tafel getrokken en geroepen dat hij het maar in orde maakt voor jou. Ik heb met hem gecommuniceerd op een professionele manier, gerespecteerd dat er oorzaken zijn waardoor het nog niet gerealiseerd is en hij nog geen termijn voor mij of jou heeft waarop dat wel kan.

Wij proberen iedereen zo volledig mogelijk te antwoorden. Niet altijd het antwoord wat ze willen horen, maar wel zoals het is.
Het spijt ons als dat voor jou tekort schiet.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Laten we geduld hebben mensen. Bij Ziggo gaat het ook niet 1,2,3:)
Het zou inderdaad wel fijn zijn als we kunnen internetten in het buitenland.
Badge +6
Laten we geduld hebben mensen. Bij Ziggo gaat het ook niet 1,2,3:)
Het zou inderdaad wel fijn zijn als we kunnen internetten in het buitenland.


Hoi Ruud076,

De optie komt er voor de zomer om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland.
Laten we geduld hebben mensen. Bij Ziggo gaat het ook niet 1,2,3:) Het zou inderdaad wel fijn zijn als we kunnen internetten in het buitenland. Hoi Ruud076, De optie komt er voor de zomer om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland.


Hoi Natascha,

Wederom een mooie quote als ''Komt er voor de zomer''... Hier kunnen we iets mee..?

Maar na al het lange wachten komt het dus voor vrijdag 21 juni 07.04, tenslotte is dit het moment dat de zomer officieel begint! 🆒

Het zou tijd worden.... Laten we het hopen!!
Ok ik hoop het maar dat het voor 21 juni komt. Anders moet WEER een alternatief gebruiken. Overigens moderators: Niemand vraagt hier dat jullie het regelen. Iedereen hier weet dat jullie niet achter knoppen zitten. Het gaat puur om communicatie. Persoonlijk heb ik liever dat het antwoord"wij willen nog niets bekend maken omdat we nog niet alles geregeld hebben" geven dan wij weten niet hoe het ervoor staat, want dat is natuurlijk onzin IEMAND van Simyo weet hoe het ervoor staat.
Maar goed ik ben benieuwd naar de uitkomst van de belofte van Natasha.

Groeten,

Hanno
Reputatie 5
Badge +10
Hoi HannoZandbergen en Sjpollaert,

Internetten in het buitenland blijft natuurlijk prijzig. Ik weet niet wat buitenlandse providers aan kosten vragen, maar soms vraag ik me af of dat gewoon niet altijd een beter alternatief is. We doen in ieder geval ons best. Om internetten in het buitenland te laten werken, moeten er inderdaad nog technische handelingen worden verricht. Ik zou graag concreter willen zijn, maar dit is alle informatie die ik heb door gekregen.

Groetjes,

Alex
Badge
Laten we geduld hebben mensen. Bij Ziggo gaat het ook niet 1,2,3:)
Het zou inderdaad wel fijn zijn als we kunnen internetten in het buitenland.


Hoi Ruud076,

De optie komt er voor de zomer om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland.


Beste Natascha,
Dit is nog eens een duidelijke uitspraak.
Kan er ook officieel bevestigd worden dat dit binnen 1 week (Dus voor 21/6) het geval is ?😕
Kan mij voorstellen als er nu weer een lulberhaal komt mensen echet abbos gaan opzeggen.

Ik zit er wel aan te denk i.v.m. dat je echt voor dengel wordt gehouden.
Dit kan toch echt niet!!

Ben benieuwd wat nu weer het verhaal is waarom het nog niet mogelijk is???
Badge +6
Beste Natascha,
Dit is nog eens een duidelijke uitspraak.
Kan er ook officieel bevestigd worden dat dit binnen 1 week (Dus voor 21/6) het geval is ?😕


Hoi Ron1961,

Zodra het officieel bekend is dat de optie mogelijk is dan zal dit bekend worden gemaakt.
Badge +6
Kan mij voorstellen als er nu weer een **verhaal komt mensen echt abbos gaan opzeggen.

Ik zit er wel aan te denk i.v.m. dat je echt voor dengel wordt gehouden.
Dit kan toch echt niet!!

Ben benieuwd wat nu weer het verhaal is waarom het nog niet mogelijk is???


Hoi Tommyniesje,

Welkom op het forum!
Het is jammer dat mensen opzeggen omdat internet in het buitenland niet mogelijk is. Je bent als klant vrij om je abonnement op te zeggen. Zodra er meer bekend is zullen wij dit bekend maken.
Badge
Beste Natascha,
Dit is nog eens een duidelijke uitspraak.
Kan er ook officieel bevestigd worden dat dit binnen 1 week (Dus voor 21/6) het geval is ?😕


Hoi Ron1961,

Zodra het officieel bekend is dat de optie mogelijk is dan zal dit bekend worden gemaakt.


Dit beantwoord mijn vraag niet Natascha.
Wanner jij zegt : ' De optie komt er voor de zomer om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland'
ga ik er dus ook vanuit dat dit deze week nog rond komt.
Het antwoord 'Zodra het officieel bekend is dat de optie mogelijk is dan zal dit bekend worden gemaakt.'  ontkracht je de vorige uitspraak.
Ik vind dat alle abbonees nu wel eens recht hebben op duidelijkheid.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ron1961,

Helaas kunnen we op dit moment niet meer duidelijkheid geven. Al zou ik het graag willen :)

Groetjes,

Alex
Badge
Sorry Alex,

Het is niet bedoeling om vervelende opmerkingen te gaan maken op dit forum, maar dit antwoord heb je al te vaak gebruikt.

Natascha doet nu een belofte die kennelijk nergens op gebaseerd is.
Ik neem toch aan dat je als moderator zaken eerst verifiert voor je ze op een forum zet.

Dus graag een open en eerlijk antwoord :

Klopt de opmerking van Natascha : ' De optie komt er voor de zomer om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland'
wel of niet ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ron1961,

Daar heb je helemaal gelijk in. Voordat een moderator hier antwoord op geeft, gaan wij dit eerst na bij de betreffende afdeling. Helaas is in het verleden gebleken dat de lanceringsdatum, die wij mochten communiceren, niet haalbaar bleek. 21 juni is het officieel zomer. Het mogelijk maken van internetten in het buitenland voor deze datum zal moeilijk worden. Houd er in ieder geval rekening mee dat het helaas nog wat langer kan duren. Wij moderators krijgen de vraag vaak en kunnen helaas niet altijd een bevredigend antwoord geven. Daarom raad ik aan om het forum nieuws, acties en verstoringen de komende tijd in de gaten te houden.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Ron1961,

Daar heb je helemaal gelijk in. Voordat een moderator hier antwoord op geeft, gaan wij dit eerst na bij de betreffende afdeling. Helaas is in het verleden gebleken dat de lanceringsdatum, die wij mochten communiceren, niet haalbaar bleek. 21 juni is het officieel zomer. Het mogelijk maken van internetten in het buitenland voor deze datum zal moeilijk worden. Houd er in ieder geval rekening mee dat het helaas nog wat langer kan duren. Wij moderators krijgen de vraag vaak en kunnen helaas niet altijd een bevredigend antwoord geven. Daarom raad ik aan om het forum nieuws, acties en verstoringen de komende tijd in de gaten te houden.

Groetjes,

Alex


Hier wordt ik helaas ook niet wijzer van.

Graag een rechtstreeks antwoord op deze vragen :

Wordt het gebruik van internet in het buitenland mogelijk of niet.
Hoe groot is de kans dat dit binnen een maand rond is.

Als moderator uit naam van Simyo lijkt het me wel belangrijk met informatie naar buiten te komen waar de gebruikers iets aan hebben en ook geverifierd is .
Reputatie 5
Badge +10
Wordt het gebruik van internet in het buitenland mogelijk of niet.


Ja

Hoe groot is de kans dat dit binnen een maand rond is.


Daar kan ik geen antwoord op geven. Dan zou ik informatie geven die mogelijk niet kloppend is. We hebben in het verleden concrete indicaties gegeven welke achteraf niet haalbaar bleken te zijn. Vandaar dat ik je verwijs naar het nieuws, acties en verstoringen forum. Het spijt me dat ik je geen ander antwoord kan geven.

Groetjes,

Alex

Reageer