.

Beantwoord

Internetbundel in het buitenland

  • 12 January 2013
  • 70 reacties
  • 7567 Bekeken

ik heb internet bundel gekocht voor 1 dag maar kan geen gebruik maken in buitenland is het mogelijk mij de instellingen te sturen dank 
icon

Beste antwoord door Scotsman 12 January 2013, 12:01

Bekijk originele reactie

70 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo is internet in het buitenland niet mogelijk althans op dit moment, wie weet verandert dit in de toekomst..
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hannie,

Zoals Scotsman hierboven aangeeft, is het niet mogelijk om te internetten in het buitenland via een mobiel netwerk bij Simyo. We zijn wel bezig om dit op korte termijn te realiseren.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum hannie, Zoals Scotsman hierboven aangeeft, is het niet mogelijk om te internetten in het buitenland via een mobiel netwerk bij Simyo. We zijn wel bezig om dit op korte termijn te realiseren. Groetjes, Alex


Kan je ook aangeven wat "korte" termijn inhoud. Zou voor mij reden zijn om een jaar abo te nemen, nu overweeg ik elders te gaan.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ikkedus,

Het staat gepland voor het 1ste kwartaal 2013. Een exactere indicatie kan ik helaas niet geven op dit moment.

Groetjes,

Alex
Badge
Erg jammer inderdaad dat internet in het buitenland nog niet gerealiseerd is.
Moet regelmatig naar Belgie en Duitsland en dan is het toch wel een gemis.
Hoop op een snelle verandering hier in.
Badge +1
Eerste kwartaal nog even geduld is dus voor april, ik mis het ook wel in buitenland had dit niet gezien toen ik me aanmelden voor de rest ben ik zeer tevreden als internet in buitenland mogelijk ben ik nog meer tevreden
Reputatie 5
Badge +10
Hoi magier76 en erickiel,

Ja we zijn druk bezig om dit technisch mogelijk te maken. Al is internetten in het buitenland wel prijzig. Zelf gebruik ik liever een wifi verbinding.

Groetjes,

Alex
Badge
Internetten in het buitenland hoeft niet prijzig te zijn als je gebruikt maakt van een bundel.
Wanneer is er iets meer bekend wanneer dit gerealiseerd wordt, Alex ?

Verleden jaar kreeg ik al als antwoord, begin 2013,
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ron1961,

Hoe we het internetten in het buitenland precies gaan inregelen is nog niet bekend. Wel is bekend dat het inderdaad begin 2013 mogelijk zal zijn. Een exactere indicatie kan ik nog niet geven.

Groetjes,

Alex
Dit is een groot gemis, zoals je ook ziet is de vraag ook hoog.Ik heb het ook nodig in maart/april....hoop dat hier snel verandering in komt.
Badge
Is er ook bekend of er een hogere internet snelheid komt ?
Simyo blijft behoorlijk achter bij andere providers .
Hoewel ik heel tevreden ben over Simyo, zou dat een reden kunnen zijn om in de toekomst over te stappen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ron1961,

Er zijn op dit moment geen concrete plannen om de snelheid voor internet te verhogen. Mocht dit zo zijn, dan zal dit uiteraard bekend gemaakt worden.

Groetjes,

Alex
Badge
Teleurstellend antwoord, Alex. Een grote provider als Simyo, moet toch mee kunnen gaan met de concurrentie ?
Ik zou het jammer vinden om over te stappen, maar als er geen concrete plannen zijn
heb ik niet veel keuze..

Groet,
Ron
Reputatie 1
Badge +2
Ik blijf bij mijn oude gezegde welke enorm op Simyo van toepassing is: veel beloven weinig geven doet een gek (lees Simyo klant) in vreugde leven.

Simyo blijft achter de feiten aanlopen:

-al jaren wordt er door klanten gevraagd om een app..
-al jaren vragen klanten om in het buitenland te kunnen internetten...
-al jaren wordt er geklaagd over de actualisering van het bel- en data tegoed...

En telkens worden de problemen erkend. Maar wanneer er een oplossing is? Tja, heel moeilijk allemaal. Ligt aan systemen, prioriteiten, planningen enz, enz..

De prijzen zorgen voor de verzachtende omstandigheden, maar anders 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

Helaas zijn er inderdaad zaken welke soms belangrijker zijn. Het niet kunnen internetten in het buitenland wordt door sommige klanten juist erg gewaardeerd. We proberen zo min mogelijk te beloven en ons juist te houden aan feiten. Jammer dat we je tot nu toe teleurstellen.

Groetjes,

Alex
Het internetten in het buitenland zal ongetijfeld zorgen voor veel meer klanten. denk aan internationaal chauffeurs. bijvoorbeeld 
Reputatie 5
Badge +10
Klopt WillemHvH. Je vergroot daarmee de doelgroep. Wel is het belangrijk dat klanten beseffen dat de internet tarieven in het buitenland hoger liggen dan binnen Nederland.

Groetjes,

Alex
Beste,

Ook ik heb de vraag wanneer het gerealiseerd wordt?
Jullie zeggen steeds ''begin 2013'', maar we zitten onderhand in de 3e maand van 2013... Nog even en jullie antwoord wordt veranderd naar ''medio 2013''??

Internet in het buitenland kan juist voor veel, heel veel mensen een extraatje zijn om voor Simyo te kiezen. Vooral mensen die voor hun werk zo nu en dan naar het buitenland moeten...
Ik denk dat vele van deze mensen een exactere indicatie wilt. Dus niet begin 2013, maar zeg dan op zijn minst het duurt nog 2 of 3 maanden (of korter).

Alvast bedankt!
Badge
Hoi Ron1961, Hoe we het internetten in het buitenland precies gaan inregelen is nog niet bekend. Wel is bekend dat het inderdaad begin 2013 mogelijk zal zijn. Een exactere indicatie kan ik nog niet geven. Groetjes, Alex

Dit was het enige wat ik bij T-Mobile echt goed vond: gewoon voor 15 euro een aantal mb kopen die 1 week geldig zijn in het buitenland. En als ze op waren, ging je niet over het bedrag heen maar kon je niet meer internetten, wel kon je zelf -bewust- opnieuw bijkopen.
Iets dergelijks zou het mooiste systeem zijn, je weet dan vooraf wat je gaat uitgeven en bepaald dus ook zelf dat je daar niet overheen gaat.

Maar verder: prima dat jullie het in elk geval mogeljk gaan maken!
Badge +6
Beste,

Ook ik heb de vraag wanneer het gerealiseerd wordt?
Jullie zeggen steeds ''begin 2013'', maar we zitten onderhand in de 3e maand van 2013... Nog even en jullie antwoord wordt veranderd naar ''medio 2013''??

Internet in het buitenland kan juist voor veel, heel veel mensen een extraatje zijn om voor Simyo te kiezen. Vooral mensen die voor hun werk zo nu en dan naar het buitenland moeten...
Ik denk dat vele van deze mensen een exactere indicatie wilt. Dus niet begin 2013, maar zeg dan op zijn minst het duurt nog 2 of 3 maanden (of korter).

Alvast bedankt!


Hoi Sjopllaert,

Simyo werkt er aan om het gebruik van het internet zo snel mogelijk te maken in het buitenland.
Badge +1
Kan me niet snel genoeg zijn als ik nu in buitenland ben mis ik vaak whatssapp berichten
Het is inmiddels maart, is er al meer bekend over bellen en internetten in een bundel in het buitenland?? Vorig jaar zat ik bij KPN en kon ik een vakantiebundel aanmaken, waardoor ik vanuit deze vakantiebundel kon internetten in het buitenland. Ik vind het echt een probleem als ik dat dit jaar niet via Simyo zou kunnen... Ik hoor graag hoever jullie hiermee zijn.
Ben woonachtig in smalste streek van Nederland (westelijke Mijnstreek/Zuid-Limburg). Ben dus heel vaak in Duitsland en Belgie. Vindt het zeer jammer dat Simyo Nederland internet in buitenland niet mogelijk maakt. Simyo Frankrijk en Duitsland hebben dit zoals ik vernomen heb wel. Ik ben nu al bijna 1 jaar bij Simyo, maar overweeg toch om de bundel te beeindigen. Ik ondervind te vaak hinder en loop veel info mis als ik geen gebruik kan maken van internet in het buitenland.

WiFi daarentegen heeft steeds minder zin in West-Europa. Altijd omslachtig met wachtwoord inloggen (ook als je maar ergens een paar minuten bent) en zgn "open" of "free" WiFi is eigen lijk niet open of gratis in West-Europa. Je moet dan een abonnement nemen of weer door die vervelende registratieprocedures heen.
Badge +6
Hoi Erickiel, MartineK & Perry,

Eerst wil ik MartineK & Perry welkom heten op het forum!
Simyo werkt er aan om het gebruik van het internet zo snel mogelijk te maken in het buitenland. Helaas kan ik geen datum geven vanaf wanneer dit mogelijk zal zijn.
Joeha; internetten in buitenland zou geweldige aanvulling zijn op de service ! Ik kan dit uitstekend gebruiken in mei met de Roparun dus graag voor mei graag  !

Reageer