.

Beantwoord

Ik woon voor een jaar in het buitenland. Wat kan ik nu het beste doen?

  • 7 October 2015
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo,
Ik woon voor een jaar in het buitenland en mijn abonnement verloopt in december.
Ik wil dus niet dat mijn abonnement verlengd wordt, stopt het automatisch of moet ik daar wat voor doen?
En ik wil graag dat mijn nummer niet verloopt, kan ik dus na dit abonnement overstappen op jullie prepaid of iets in die richting?

Groetjes Michelle
icon

Beste antwoord door Tiury 8 October 2015, 10:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi xmichelleanna, welkom op het Simyo forum!

Wat cool dat je een jaar in het buitenland bent! Dat willen we volgens mij allemaal wel 🙂.

Het is inderdaad zonde dat je nu een abonnement hebt, zonder dat je er gebruik van kunt maken. Het is dus ook slim om ervoor te zorgen dat je abonnement niet wordt verlengd. Om het nummer te behouden, dan kun je het abonnement niet opzeggen in december. Dit zou er voor zorgen dat je nummer van het netwerk wordt gehaald en niet meer te activeren is.

In dit geval kun jij dus het beste een Simyo Prepaid bestellen met nummerbehoud. Je doet dit in november en vraagt nummerbehoud aan voor 06-12-2015. Wij zetten het nummer dan vervolgens op je prepaid simkaart.

Gaat dat lukken?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury!

Hartstikke bedankt! HIer kan ik zeker wat mee!
Dan ga ik november over op prepaid!

Groetjes Michelle
Reputatie 6
Badge +10
Hoi xmichelleanna,

Fijn dat mijn uitleg duidelijk was 🙂. Mocht je hier tijdens de bestelling nog vragen over hebben, laat het ons dan weten!

Groetjes, Tiury

Reageer