.

Beantwoord

Ik was net de grens over gegaan. Hoe komt het dat ik nog verbonden was met de mast uit het oude land?

  • 14 June 2017
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

13 juni ben van Bosnië en Herzegovina de grens over gegaan en na 5 km verder de roaming weer aan gezet en heeft het netwerk gepakt van Bosnië en Herzegovina al staan ik al over de grens was en niet wist dat mijn gsm dat netwerk had het is daar heel duur 5 euro per mb nu heb ik een extra kosten geen dramatische rekening maar dan nog dat moet toch niet kunnen want was al 5 km in het land waar mijn mb die ik bij mijn bundel heb wel geldig zijn in kroatie MVG susan
icon

Beste antwoord door Samantha 15 June 2017, 15:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Graag u reactie
Badge +7
Hoi Sisan,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je simkaart nog verbonden was met een mast van Bosnië en Herzegovina terwijl je net in Kroatië kwam! Dat je geografisch over een landsgrens gaat, betekent niet dat je simkaart meteen een verbinding maakt met een mast in het nieuwe land. Dit kan soms even duren.

Het kan ook zo zijn dat je simkaart een betere verbinding met de mast van Bosnië en Herzegovina kon maken dan met die van Kroatië. Daarom is het in een grensgebied altijd extra goed opletten met welk netwerk uit welk land je verbonden bent. Daarnaast wil ik je voor de volgende keer de tip meegeven om te wachten totdat je een sms ontvangt met 'Welkom in Kroatië'. Op dat moment weet je zeker dat je verbinding hebt met een provider uit Kroatië en dat je kunt internetten vanuit je bundel.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Hoi zo hebben ze het mij niet uit gelegd heb speciaal nog gebeld en hebben mij niets verteld over een berichtje u kunt misschien mijn gesprek nog nagaan meestal worden die op genomen heb 2 x uitleg gevraagt om het zeker te weten hoe ik het moet doen en zit nu met een extra kosten plaatje van €15.76
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sisan,

Ik vind het ontzettend vervelend dat je hier verkeerd over bent geïnformeerd!

Helaas is het voor ons niet mogelijk om dit gesprek na te gaan. Wel zal ik deze internetkosten als hoge uitzondering eenmalig voor je vergoeden. Vind je dat een goed idee?

De vergoeding zal verwerkt worden op je juni factuur. Houd er rekening mee dat dit pas voor jou zichtbaar is als je factuur op Mijn Simyo staat rond 13 juli.

Laat je het mij weten als je hier meer vragen over hebt? :$

Groetjes,
Asma
Hier bij wil ik je bedanken voor de vergoeding en de goede service
Mvg susan
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sisan,

Graag gedaan namens mijn collega! Als je verder nog vragen hebt, laat je het ons dan weten?

Groetjes,
Caspar

Reageer