.

Beantwoord

Ik kan niet bellen vanuit buitenland

  • 4 May 2014
  • 4 reacties
  • 736 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik kan niet bellen vanuit Frankrijk en ik ben ook niet bereikbaar
icon

Beste antwoord door Dries 5 May 2014, 17:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je bellen in/naar het buitenland aanstaan in Mijn Simyo?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Mhe,

Welkom op het forum :)

Wat Scotsman zegt is heel belangrijk. De optie 'bellen in en naar het buitenland' moet aanstaan. Nu zag ik dat je die nog niet aan hebt staan. Ben je nu wel bereikbaar? Je hebt daarna nog een keer de optie uitgezet en binnen een paar seconden weer aangezet. Dit werkt niet. Je moet minimaal 5 minuten wachten voordat je de optie weer aan of uit zet. Om deze reden heb ik nogmaals de optie een reset gegeven. Zet je telefoon uit/aan en als het goed is kun je dan bellen in het buitenland?

Als dat niet zo is, zou ik graag willen weten wat voor telefoon je gebruikt. Wellicht vind je in het de 'buitenland' topics je antwoord?

Zou je willen laten weten of je kunt bellen in het buitenland?

@Scotsman, bedankt voor je antwoord 🙂
Mijn dochter heeft precies hetzelfde probleem: kan niet bellen/sms-en en kan ook niet gebeld worden, terwijl de de buitenland settings wel aan staan.

Blijkbaar moet hier ook een reset plaatsvinden.....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Steven#01,

Leuk dat je je vraag via het forum stelt 🙂 Ik zie dat je de vraag in een ander topic hebt gezet. Om het wat overzichtelijker te houden vraag ik je om je vraag in één topic te stellen, we beantwoorden hem altijd!

Wat lijkt het me onhandig dat je dochter via iemand anders in contact moet komen met je. Daarom heb ik gister al gelijk de optie gereset. Ze moet in ieder geval even haar telefoon uitzetten voor 15 minuten zodat de simkaart de reset kan verwerken 🙂 Ook moet ze even handmatig naar verschillende netwerken zoeken om te kijken of ze daar dan wel mee kan bellen.

Wil je laten weten of het ondertussen gelukt is?

Reageer