.

Beantwoord

Ik kan geen Sms versturen naar 1330. Wat nu?

  • 26 June 2017
  • 4 reacties
  • 1701 Bekeken

Badge
Ik heb normaal 1000mb data, maar nu heb ik er 1000 bijgekregen. Ik ben ik het buitenland en daar kan je nu ook gewoon je data gebruiken. Nu heb ik nog 500mb over, maar er is een sms naar mij verstuurd dat ik zoveel € gebruikt heb en ik naar 1330 moet smsen om gewoon door te gaan met internet. Maar nu kan ik geen berichten versturen terwijl het in mijn netwerkinstelling aan staat dat ik kan bellen en smsen in het buitenland. Als ik naar 1330 een bericht wil sturen zegt mij telefoon probeer opnieuw, en dat geld het zelfde als ik naar iemand anders wat wil sturen. Dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer een bericht kan sturen?
icon

Beste antwoord door Samantha 28 June 2017, 16:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wifi locatie zoeken, app openen en daar je bellen in en naar het buitenland aan zetten. Daarna telefoon even herstarten. Als het goed is kun je daarna ja smsen naar 1330.

Ps. je bent op het forum gekomen, dus zou je ook op je MijnSimyo terecht moeten komen.
Badge +7
Hoi DemiH,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, wat ontzettend onhandig dat het niet lukt om een sms te versturen naar 1330! Ik zie dat het inmiddels al wel is gelukt om deze sms te versturen. Je zou nu weer moeten kunnen internetten.

Ik zie ook dat er de afgelopen dagen wat internetverbruik heeft plaatsgevonden. Toch heb je contact met onze klantenservice opgenomen dat je toch niet kon internetten. Mijn collega's hebben daarom je internetinstellingen gereset en je aangeraden om handmatig een ander netwerk te zoeken. Ook hebben ze de juiste APN-instellingen met je doorgenomen.

Kun je inmiddels weer internetten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Het klopt inderdaad dat mijn simkaart weer gereset is. Het 3g tekentje komt wel tevoorschijn bovenin mn telefoon, maar mn 3g doet jet nof steeds niet... ik hen geen idee hoe het kan. Maar vind het wel heel vervelend!

Toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DemiH,

Dat is jammer zeg! Heb je ook handmatig verschillende netwerken geprobeerd? Omdat je wel 3G ziet staan, en wij zien af en toe een aantal MB's in je verbruik, lijkt het erop dat de verbinding er is. Het kan zijn dat je op een ander netwerk een betere verbinding hebt. Wil je dit proberen?

Groetjes,
Angela

Reageer