.

Beantwoord

Ik heb geen internet in het buitenland. Wat nu?

  • 21 October 2016
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb geen internet het buitenland. Heb alles opnieuw handmatig ingesteld volgens de aanwijzingen van Simyo maar het werkt niet. Misschien moet de simkaart opnieuw worden ingesteld? Hoe kan dat geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Samantha 24 October 2016, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Internet in het buitenland staat aan op je Mijn Simyo?
(data) roaming staat aan op je telefoon?

Je hebt een abonnement?

Al handmatig geprobeerd een netwerk gezocht?
Idd alles al geprobeerd, en telkens opnieuw opgestart. Zonder resultaat
Badge +7
Hoi fvlamoen,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat vervelend dat je geen verbinding krijgt met internet in het buitenland! Ik begrijp dat je al handmatig naar een netwerk hebt gezocht, en dat je roaming al aan hebt staan. Goed dat je al meerdere dingen hebt geprobeerd!

Ik heb je internetopties een reset gegeven. Dan worden je internetopties, zoals je zelf al voorstelde, opnieuw ingesteld. Wil je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Dan kan de reset doorgevoerd worden. Daarna moet je weer kunnen internetten in het buitenland.

Mocht dit niet zo zijn, kun je het beste even controleren of de instellingen op je telefoon goed staan. Ik raad je aan hierbij onze Toestelhulp te gebruiken. Als je een iPhone hebt, dien je bij Gebruikersnaam en Wachtwoord respectievelijk *KPN* en *GPRS* in te vullen. Vervolgens zet je je telefoon weer uit en aan.

Als dit ook niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen, en een andere simkaart in jouw telefoon? Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij de simkaart ligt, of dat er in de telefoon misschien iets niet helemaal goed staat ingesteld.

Als je na deze tips nog steeds geen verbinding krijgt met internet, laat je dit dan weten? Dan helpen we je weer verder.

Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland.

Groetjes,
Samantha

@Raytje Bedankt voor je hulp! 🙂
Beste Samantha,
Bedankt voor je actie, ik kan nu op internet.
Groeten
fvlamoen
Reputatie 5
Badge +9
Hoi fvlamoen,

Bedankt voor je reactie. Mooi dat je nu op internet kan! Ik zal het doorgeven aan m'n collega Samantha ;)

Groetjes,
Caspar

Reageer