.

Beantwoord

Hoeveel internet heb ik in het buitenland?

  • 29 June 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
Hoeveel internet heb ik in het buitenland? Is dit het zelfde als mijn bundel die ik heb? Ik heb alles ingevuld n.a.v. jullie mail over internet in het buitenland. Ik heb Roaming aangezet, codes in gevuld en een wachtwoord in gevuld.


Ik ga voor 3,5 maand naar Ierland voor stage en school, dus vandaar dat ik het wil weten. 😃

In afwachting van je reactie.

Groetjes Cèntaine
icon

Beste antwoord door Angela 2 July 2017, 13:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als Ierland Onder zone 1 valt is het antwoord ja, check dit zelf op de site.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Centaine95,

Wat leuk dat je ons forum weer hebt gevonden om je vraag te stellen 🙂 Sorry dat we niet zo snel hebben gereageerd. Vanwege drukte duurt het wat langer dan je van ons gewend bent.

Ik snap heel goed dat je goed voorbereid naar je stage wilt gaan in Ierland. Gaaf dat je zo lang daar mag doorbrengen. Ik heb gehoord dat het een prachtig land is 🙂 Je hebt zelf al een hoop gecontroleerd en ik zie op jouw aansluiting dat alle instellingen via Mijn Simyo goed aanstaan. Neem voor de zekerheid dit blog nog even door. Dan weet je echt alles wat je moet weten :)

Ierland valt binnen zone 1, wat betekent dat je jouw bundels daar kunt gebruiken. Je hebt in jouw geval dus 4000MB om te gebruiken. Je wordt netjes op de hoogte gehouden door 80% en 100% sms'jes. Zo kom je dus niet ineens voor verrassingen te staan. Gebruik je al je MB's? Dan kun je altijd 500MB bijkopen voor € 5,-. Deze extra bundel is ook gewoon geldig binnen de EU.

Alvast veel plezier! Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Ron H, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer