.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn telefoon gebruiken in Namibië?

  • 23 June 2017
  • 3 reacties
  • 830 Bekeken

Badge
Goede morgen.........binnenkort op vakantie naar Namibie, valt in zone 4. Op welke manier kan ik mijn mobiel daar gebruiken?
icon

Beste antwoord door franswon 23 June 2017, 13:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Thornspick,

Alvast fijne vakantie, ben best beetje jaloers.

Als je internet in het buitenland aanzet om Mijn Simyo en (data-)roaming aan op je toestel en de juiste instelling voor mobiele netwerken hebt ingesteld kan je gewoon bellen en internetten.

Dit gaat allemaal buiten de bundel tegen heel hoge tarieven!!!!

Ik raad je aan om een lokale prepaid simkaart te gebruiken, indien dit geen optie is zoveel mogelijk wifi (wel oppassen met open wifi-netwerken i.v.m. elektronische diefstal van gegevens etc). Met wifi kan je ook bellen met diverse apps zoal Skype, WhatsApp, Viber etc.
Badge
Dank je wel !
Badge +7
Hoi Thornspick,

Welkom terug op het forum :)

Wat leuk dat je naar Namibië gaat! Goed vooruitzicht :)

Als je wilt kunnen bellen in het buitenland, hoort de optie 'Bellen in/naar het buitenland' aan te staan op Mijn Simyo. Als je wilt internetten in het buitenland, hoort de optie 'Internet in het buitenland' aan te staan op Mijn Simyo. Je kunt beide opties aanzetten onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Ik zie dat jij beide dingen al aan hebt staan.

Let er wel op dat je verbruik in Namibië buiten de bundel valt. De tarieven kun je vinden op onze tarievenpagina. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Franswon, heel erg bedankt voor je goede hulp 🙂

Reageer