.

Beantwoord

Hoe kan ik internet in het buitenland aanzetten op mijn Prepaid kaart?

  • 2 May 2017
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een Prepaid kaart. Daarmee kan ik in Nederland internetten. Nu moet ik voor een paar dagen naar belgie. Hoe kan ik dan internetten? Wat moet ik aanpassen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 May 2017, 21:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Met prepaid van Simyo is geen Internet in het buitenland mogelijk, wel via Wi-Fi of een buitenlandse sim.
Badge
Met prepaid van Simyo is geen Internet in het buitenland mogelijk, wel via Wi-Fi of een buitenlandse sim.

Dat meen je niet?
Hoezo?
Badge
Hoezo? In deze tijd verwacht je toch dat je in heel Europe internet kan hebben. Elke aanbieder bied dit nu aan. Bij T-Mobile zelfs een vast bedrag voor heel Europe met het zelfde tarrief.
Beste flore, dat doet niet ter zake. Via Simyo met prepaid geen Internet in het buitenland mogelijk, wel met sim Only. Persoonlijk zou ik het ook beter vinden, ben er voorstander van, als je ook met prepaid in het buitenland kunt Internetten.

Wat TM doet staat er sowieso los van, je voorbeeld is ook geen prepaid.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-met-mijn-prepaid-simkaart-internetten-201?c=361
Badge +7
Hoi Flore,

Wat leuk dat je voor een paar dagen naar Belgiƫ gaat! Zoals Friesian al juist aangeeft, is het helaas niet mogelijk om met onze Prepaid simkaarten te internetten in het buitenland. Je kunt natuurlijk wel gebruik maken van wifi.

Als je een Sim Only hebt, kun je wel internetten in het buitenland. Als je heel graag wilt internetten in het buitenland, kun je er altijd nog voor kiezen om over te stappen naar Sim Only. Deze overstap kan al de volgende werkdag worden geregeld. Als je wilt overstappen, kun je dat heel eenvoudig regelen op Mijn Simyo, door op de overzichtspagina op 'Stap over naar Sim Only' te klikken.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer