.

Beantwoord

Heeft Simyo een buitenland internet bundel?

  • 12 January 2015
  • 7 reacties
  • 525 Bekeken

Badge
Hallo,

Heeft Simyo ook iets in de vorm van een buitenland (EU) internet bundel die je kan aanschaffen?
Ik kan hier zo gauw niets van terug vinden bij de bestel mogelijkheden.

Groet,
Collin
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 January 2015, 14:27

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi Collin,

In je Mijn Simyo account kun je internet buitenland aan en uitzetten.

De kosten ervan vind je op deze pagina;

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-kost-internet-in-het-buitenland-346?c=371

Gr. Ray
Badge
Oke, maar hoe houd ik het data verbruik in de gaten? Dit om te voorkomen dat ik niet een mega rekening krijg?
Bestaat er nog niet zoiets als eenmalig een bedrag betalen voor bijvoorbeeld 500Mb die in het buitenland verbruikt kan worden? en op = op.
Je verbruik kan je inzien via je app, mits je sim only heb. Hier zit wel een vertraging in.

Internet binnen de EU: € 0,25 per MB
Internet buiten Nederland en buiten de EU: € 5,- per MB 

Dit zijn de kosten zoals die op de pagina staan van de link die ik gaf.
Hallo,

Heeft Simyo ook iets in de vorm van een buitenland (EU) internet bundel die je kan aanschaffen?
Ik kan hier zo gauw niets van terug vinden bij de bestel mogelijkheden.

Groet,
Collin

Of je in het buitenland kunt internetten is afhankelijk of je prepaid of sim only hebt.
Bij prepaid kan dat niet.
Er zijn geen buitenlandbundels, de kosten die je maakt komen dus als buitenbundel kosten op de factuur ( mobiel data).
Wanneer je in het buitenland wilt gebruikmaken van internet vergeet dan niet van tevoren te controleren op mijn simyo of internet in het buitenland aanstaat.

Gebruik van wifi in het buitenland is het meest aanbevelingswaardig.  

Groet,
Friesian
Bedankt voor de aanvulling Friesian :D
Bedankt voor de aanvulling Friesian :D

Anyplace anywhere anytime. 🆒
(Met dank aan Nena en Kim Wilde)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Collin, leuk om je weer terug te zien op het Simyo forum.

Zoals Friesian duidelijk bevestigd, heeft Simyo geen buitenlandbundels. Het kost je €0,25 per MB om in het buitenland te kunnen internetten. In deze blog geven een aantal tips hoe je je verbruik in de gaten kunt houden. Ik adviseer in dit geval om een datameter op je telefoon te zetten, zodat je het 'realtime' in de gaten kunt houden hoeveel je verbruikt.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Bedankt voor het antwoord Friesian en bedankt voor je reactie, Raytje!

Reageer