.

Beantwoord

Heeft Simyo echt geen bundels voor Buitenland internet?

  • 18 February 2015
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Badge
Ik lees net dat er in het buitenland bij simyo is én dat ik niet kan zien hoeveel ik verbruik. Klopt dit?

Mocht dit zo zijn dan vind ik dit echt achterhaald en belachelijk. Wat heb je tegenwoordig nog aan een provider zonder internet? Ik moet regelmatig een eind rijden in het buitenland omdat mijn vriendin daar woont. Als ik dit geweten had was ik niet overgestapt naar simyo, nu moet ik waarschijnlijk weer overstappen. Als ik het goed begrijp betaal ik nu 3x zoveel voor internet (eu tatief) en ik heb er tot 50 euro totaal geen controle over of zicht op.

Dit valt me tegen!
icon

Beste antwoord door Tiury 19 February 2015, 15:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Ik bedenk me net dat ik in de zomer ook wekenlang door Europa trek. Waarschijnlijk is het echt geen optie om bij simyo te blijven. Ik baal hier echt van! Komt hier binnen afzienbare tijd verandering in?
Badge
Bundels, bedoel ik. Ik zie dat bij mijn eerste bericht woorden zijn weggevallen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Drezic, welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat je nu pas tot de ontdekking komt dat Simyo geen buitenland bundels heeft. Helaas is dit wel echt waar, die biedt Simyo niet aan. Je kunt tussentijds wél zien hoeveel je verbruikt, maar niet via de Simyo app. Dit doe je via Mijn Simyo op de website.

Simyo heeft nog niet heel lang de mogelijkheid om internet in het buitenland te gebruiken, vandaar dat de bundels ook op zich laten wachten. Of deze nog komen op korte termijn durf ik niet te zeggen.

We willen graag dat we zo eerlijk mogelijk zijn tegen klanten. Komt het dus voor dat je echt vaak in het buitenland bent, dan vrees ik dat Simyo inderdaad niet het beste aansluit aan jouw behoeftes 😞.

Reageer