.

Beantwoord

Hanteren jullie verschillende buitenlandtarieven?

  • 17 December 2016
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Ik betaal voor een vaste nummer naar Oostenrijk 3x zo veel dan naar een mobiele nummer in Oostenrijk, hoe komt dat? Ik zie geen verschil in de tarievenlijst.
icon

Beste antwoord door Sean 19 December 2016, 15:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Houten pennen.

Dat is heel vreemd. Wanneer je vanuit Nederland naar Oostenrijk belt, kost dit zowel naar een mobiel als een vast nummer € 0,23 per minuut. Tenzij je een Nederlands nummer in Oostenrijk belt, in dat geval zijn de extra kosten voor de ontvangende partij.

Ik heb je verbruik nagekeken, en ik zie dat je in de huidige maand twee keer naar Oostenrijk hebt gebeld. Beide keren is hetzelfde tarief in rekening gebracht. Gaat het om een gesprek van langer geleden?

Groetjes,
Sean
Ik dacht, dat de tijd achter het datum de duur van het gesprek was en niet de tijdstip. Kan ik de duur ergens terug zien? Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Houten Pennen,

Je kunt de duur van het gesprek op drie manieren terugvinden: als het gaat om de huidige maand, kun je dit terugzien door in te loggen op Mijn Simyo en dan te klikken op 'Verbruik'. Links zie je het tijdstip staan, en rechts de duur. Als het langer dan een maand geleden is, kun je de factuur downloaden en daar onder de specificaties terug zien hoe lang het gesprek duurde. Je doet dit door in te loggen op Mijn Simyo en dan te klikken op 'Facturen'. Nadat je de betreffende factuur gedownload hebt, heb je toegang tot die informatie :)

Als laatste kun je de duur van elk gesprek terugvinden op je toestel, onder 'Oproepen'.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

Groetjes,
Jihane
Top, bedankt...
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan!

Fijne dagen en tot ziens op het forum :$

Groetjes,
Sean

Reageer