.

Beantwoord

Geen netwerk in Portugal. Hoe kan dit?

  • 17 April 2016
  • 5 reacties
  • 336 Bekeken

Ik krijg geen verbinding met netwerk buitenland(Portugal) zowel bij automatische als handmatige netwerk keuze maken krijg ik structureel de melding dat het niet lukt en dat ik het later moet proberen. Wat kan ik doen?later proberen heeft nu al 24 uur niet gewerkt.
Alvast bedankt voor de moeite
icon

Beste antwoord door Scotsman 17 April 2016, 19:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je gecontroleerd of de "bellen naar en in het buitenland" optie AAN staat op Mijn Simyo?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Louisel,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je geen verbinding kunt krijgen met het netwerk in Portugal. Ik kan me voorstellen dat je graag in contact blijft met het thuisfront :)

Volgens mij is Scotsman in dit geval jouw redder in nood geweest. Ik zie namelijk dat jij, na zijn reactie, de optie voor bellen in het buitenland aan hebt gezet via Mijn Simyo. Kun je aan ons bevestigen of je ondertussen daadwerkelijk bereik hebt en dus gebruik kunt maken van het buitenlandse netwerk? We horen het graag van je.

@Scotsman, heel erg bedankt voor je tip!

Groetjes,
Angela
Hij heeft mij inderdaad goed geholpen want vanmorgen had ik netwerk! Super bedankt dus. Mvg louise
Reputatie 7
Badge +9
Hij heeft mij inderdaad goed geholpen want vanmorgen had ik netwerk! Super bedankt dus. Mvg louise

Always happy to help a damsel in distress.... ;)

Reputatie 5
Badge +9
Haha lekker bezig Scotsman 🆒

Reageer