Telefoneren geen probleem. Wifi werkt ook, maar daar heb je buitenshuis zo weinig aan.
Vooral voor de navigatie op de telefoon zou het wel handig zijn als ik wel internet zou hebben (routeinformatie, POI, verkeersinfo, etc).
Op het display staan linksboven de signaalsterkte-balkjes en een wit driehoekje (en daarnaast Wifi als dat ingeschakeld is)
Als ik naar beneden veeg staat er onder de symbooltjes "simyo 3G". Voordat ik mijn telefoon uit- en aangeschakeld had, stond daar een Deense provider (TELIA DK)
In Nederland had ik wel mobiel internet, dus ik denk dat de oorzaak van het probleem zich toch buiten mijn telefoon bevindt.
Stappen die ik al geprobeerd heb:
-Internet in het buitenland aangezet (Mijn Simyo)
-Mobiel netwerk:
Dataverbinding ingeschakeld en roamen toestaan
Instellingen voor simkaart: netwerk automatisch en handmatig (Telia DK) geprobeerd
-Toegangspunt:
APN instellingen gecontroleerd en verschillende mogelijkheden geprobeerd (portalmmm.nl, IPv4, PAP en portalmmm.nl, IPv4, geen, standaard KPN/HI),
Ook een nieuw APN aangemaakt, EUINTERNET, IPv4 (misschien dat LBO het wel zou doen), werkt ook niet.
-Telefoon diverse keren uit- en aangezet.
Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactie