Skip to main content

.

Eind juni naar België geweest, na een tijd de grens over te zijn viel al het bereik en internet weg. Dit is niet terug gekomen. Zodra er een wifi netwerk beschikbaar was gekeken naar alls instellingen (roaming +simyo instellingen) dit heeft het probleem niet verholpen. Uiteindelijk nieuwe APN aangemaakt, daarmee heb ik wel weer internet, maar dit wordt met geen enkel netwerk beter dan E. Het gaat heel traag en is ook niet vaak bereikbaar.

 

Sinds dien meerdere keren in België geweest, steeds hetzelfde probleem gehad. Ik krijg WhatsApp berichten veel later binnen en navigatie is een drama.

 

Nu in Duitsland en weer last vam exact dezelfde problemen. APN weer opnieuw ingesteld, alle beschikbare netwerken uitgeprobeerd, geen enkele verbetering.

 

Voor de zomer heb ik hier nooit last van gehad. Ik ga regelmatig de grens over en dit is erg vervelend. In Nederland geen enkel probleem met internet of bereik

 

Kruistest is vaak geen optie als deze problemen zich voor doen. 

Hoi @Iris_V,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je internetverbinding de laatste tijd niet goed werkt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja


Het lijkt of het heeft gewerkt, ik heb nu weer 4G.


Hoi @Iris_V,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat je internet weer werkt!

Groetjes,
Roeqajja


Nu beb ik een paar weken later in België, is zowel internet als bereik volledig weg


Hoi @Iris_V,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je geen internet hebt. 

Heb je de APN instellingen al doorgenomen en geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren? Deze stappen kan je hier terugvinden.

Eerder zijn wij ook een topic gestart over verbinding maken in het buitenland. Ik adviseer dit ook even door te nemen. 

Ik hoor graag of dit geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley


Ook helemaal geen bereik zodra ik Nederland verlaat, en heb ook alle bedenkdare oplossingen geprobeerd. Maar zo irritant natuurlijk en overweeg over te stappen. Lees terug over een reset op de kaart. , het is ook sinds ik een E sim heb. Wie kan mij helpen? 


Hoi ​@TG17,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen bereik hebt in het buitenland!

Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met tips hoe je je bereik het beste aan de praat kunt krijgen in het buitenland. Ik raad aan om dit topic door te lezen

Verder heb ik zojuist een reset uitgevoerd. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja


Hoi, Ik ben nu in het buitenland en moet dringend internetten, maar ik heb geen service (roaming staat zowel op de mobiel als op de app "aan")

 


Hi ​@lucas.deoto,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb zojuist jouw eigen topic beantwoord. Het is niet de bedoeling om naast je eigen topic nog te reageren op soortgelijke topics met hetzelfde probleem of dezelfde vraag. Dit is om verwarring te voorkomen. Ik help je graag verder via je eigen topic.

Je kunt onze huisregels eventueel hier teruglezen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer