Skip to main content

.

Hoi, Ik ben nu in het buitenland en moet dringend internetten, maar ik heb geen service (roaming staat zowel op de mobiel als op de app "aan"). Kunnen jullie mij aub helpen?

 

Beste ​@lucas.deoto , zie onderstaande link voor mogelijke oplossingen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

Succes.


Hi ​@lucas.deoto,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in het buitenland!

Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met daarin tips wat je het beste kunt doen als je verbinding niet goed werkt in het buitenland. Ik zie dat ​@JanD ook een super handige link met je heeft gedeeld, super bedankt hiervoor! 🙂

Mochten deze tips geen verbetering hebben opgeleverd, dan hoor ik het graag. Ik voer dan graag een reset uit waardoor je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Dit wilt vaak ook verbetering opleveren.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer