Hoi, Ik ben nu in het buitenland en moet dringend internetten, maar ik heb geen service (roaming staat zowel op de mobiel als op de app "aan"). Kunnen jullie mij aub helpen?
Hoi, Ik ben nu in het buitenland en moet dringend internetten, maar ik heb geen service (roaming staat zowel op de mobiel als op de app "aan"). Kunnen jullie mij aub helpen?
Beste
https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming
Succes.
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in het buitenland!
Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met daarin tips wat je het beste kunt doen als je verbinding niet goed werkt in het buitenland. Ik zie dat
Mochten deze tips geen verbetering hebben opgeleverd, dan hoor ik het graag. Ik voer dan graag een reset uit waardoor je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Dit wilt vaak ook verbetering opleveren.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.