.

Beantwoord

Einde abonnement, hoe gaat het lopen?

  • 19 October 2015
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Mijn abonnement verloopt eind oktober, en heb nu voor de 2e keer een jaar abonnement gehad.
Kan ik mijn abonnement nu per maand verlengen aangezien ik in februari voor een half jaar naar het buitenland ga?
icon

Beste antwoord door koorelle 19 October 2015, 22:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Amber0710, jouw vraag is mij niet helemaal duidelijk.
Maar ik probeer e.e.a. eruit te destilleren.

Als je jaarabonnement eind oktober verloopt, kun je per maand verlengen.
Als je in Februari 2016 voor een half jaar naar het buitenland gaat, kun je voor die tijd opzeggen
of overgaan op een prepay Simyo aansluiting, mocht je je nummer willen behouden.
Enige restrictie bij prepaid is dat je eens per 6 maanden eenmaal een gesprek dient te voeren,
maakt niet uit of dat 2 tellen is. Dan blijft je nummer geldig.
Als je terugkomt uit het buitenland kun je weer overgaan op Sim only maandelijks of jaar abonnement.
Ook met behoud van je nummer.
Is dit wat je bedoelt?
Ja, ik ga in februari stage lopen in het buitenland.
Maar als ik naar mijn simyo ga staat er dat ik mijn abonnement alleen per jaar kan verlengen.
Dus wat ik bedoelde met mijn vraag was of ik het nu nog per maand kon verlengen, zodat ik in februari eventueel kon kijken naar een ander buitenland abonnement en zodra ik terug kom weer over kan stappen naar Simyo.
Reputatie 4
Badge +8
Snappum Amber.
Wel leuk overigens dat je stage gaat lopen in het buitenland, spannend!
Als ik het goed begrijp maakt het je dus niet uit of je je oude nummer behoudt.
Jouw jaarcontract verloopt eind October 2015 schrijf je.
Dan wordt dit gewoon een maand abonnement,
Kun je dan gewoon per maand opzeggen.
Je hoeft niet perse weer een jaarabonnement te nemen.
Dus je stopt wanneer je naar het buitenland gaat, en je ziet wel weer hoe het daarna loopt!
Dat zijn de mooiste dingen van jong zijn!
Heel veel plezier.
Als ik het mis heb wat betreft het simyo gebeuren, zal een moderator mij corrigeren!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Amber0710,

Jij hebt geluk, koorelle zit je hier al hartstikke goed te helpen 🙂. Ik bevestig dat de informatie helemaal juist is! Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes, Tiury

Reageer