.

Beantwoord

Bellen in en naar buitenland lukt niet, wat nu?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Beste Simyo,

Ik heb bij mijn instellingen de optie bellen in en naar het buitenland aan staan. Deze functie staat al heel lang zo ingesteld.
Het lukt me echter niet om naar het buitenland te bellen en ook niet om in het buitenland te bellen.
Kunt u me helpen? Mogelijk moeten jullie een instelling wijzigen.

hartelijk bedankt,
Addy
icon

Beste antwoord door Ernst 11 June 2014, 12:04

Bekijk originele reactie

34 reacties

Ik probeer te bellen naar Italië. Ik krijg geen gehoor. Niet bereikbaar. Wat is er aan de hand?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi rreijneveld, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je niet naar het buitenland kunt bellen. Ik heb het even voor je nagekeken, maar het lijkt erop dat je de optie om te kunnen bellen naar het buitenland gewoon aan hebt staan. Voor de zekerheid heb ik net wel even je simkaart een reset gegeven op het netwerk. Zou je je toestel voor tien minuten kunnen uitschakelen en het daarna nog een keer kunnen proberen? 

Hoor graag of het nu wel werkt!

Groetjes,
Bas

Beste moderator,

Ik wil vanuit het Verenigd Koninkrijk een aantal belangrijke telefoontjes plegen naar Nederland. Dit lukt niet. Ik heb het geprobeerd met het automatisch gekozen netwerk O2 en ook handmatig Vodafone, 3 UK en EE geselecteerd. De melding is steeds: This service does not allow access to this number. Bij EE kreeg ik te horen ‘barred from your phone’. Ik heb het met 2 telefoons geprobeerd. Beide telefoons werken wel andersom. Met een UK simkaart vanuit Nederland naar de UK bellen. Volgens mij heb ik in het verleden wel SMS berichten naar Nederland kunnen sturen die ook ontvangen werden. Hoop dat jullie het snel voor me op kunnen lossen.

Avond @NCFK even ter controle.

Staat bellen in en naar het buitenland aan? MijnSimyo, instellingen, netwerkinstellingen. 

Avond @NCFK even ter controle.

Staat bellen in en naar het buitenland aan? MijnSimyo, instellingen, netwerkinstellingen. 

Heb je prepaid of sim only? 

staat aan en ik heb prepaid momenteel

Heb je een positief saldo als beltegoed? Zonder positief saldo wordt de simkaart geblokkeerd voor alle uitgaande verkeer. 

uiteraard

Reputatie 7
Badge +6

Hoi NCFK,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Wat ontzettend onhandig dat het niet lukt om te bellen nu je in het buitenland bent. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op de simkaart, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest? Hopelijk lost dit het probleem op! 

 

Thanks Friesian voor het alvast vragen van verdere info! 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer