.

Beantwoord

bellen in buitenland, mobiel geeft automatisch aan kosten verschuldig

  • 19 December 2014
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

hallo simyo,

ik heb een simyo abbonement voor prive gebruik, op dit moment ben in buitenland voor werk. omdat nu in buitenland ben gebruik behoorlijk veel voor werk.

alleen als ik nu bel krijg te horen dat ik kosten verschuldig ben!

help nu kan ik niet meer bereidbaar voor zoals prive en werk!!
unblock mijn mobiel abbonement!

met vriendelijk groet,

zeng lin 
icon

Beste antwoord door Tiury 19 December 2014, 16:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Sowieso gaan de kosten voor het bellen in het buitenland én het aannemen van gesprekken in het buitenland niet van de bundel af, maar worden deze op de maandfactuur apart in rekening gebracht. Je betaalt dus altijd kosten voor het bellen en gebeld worden in het buitenland.

Het is overigens hoogst onhandig om op een openbaar forum als dat van Simyo je (mobiele) telefoonnummer te melden. Ik hoop dat je je reactie nog kunt aanpassen anders zal een moderator dit voor je doen, maar dan staat tot die tijd wel je nummer in de schijnwerpers!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi zenglin,

Wat vervelend dat je bent afgesloten terwijl je in het buitenland bent. Uit je gegevens maak ik op dat je bent afgesloten in verband met hoogverbruik. Dit betekent dat je meer dan €100,- per dag hebt verbruikt of €250,- per week. Deze verbruikskosten komen door je belgedrag in het buitenland. Hierdoor is je factuur opgelopen tot €231,78.

Op dit moment hebben we een aanbetaling nodig om je weer aan te sluiten. In dit topic leggen we uit hoe je dat precies doet.

Gaat dat lukken, zenglin? :o

(Ik heb je 06-nummer om privacyredenen uit het bericht gehaald)

Bedankt voor je reactie, RicoK!

Reageer