.

Beantwoord

Bellen en sms'en werkt niet

  • 7 July 2014
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Badge
Hoi,

even een kort vraagje:
ik zit sinds vandaag in portugal en wou even een telefoontje huiswaarts plegen.
Helaas krijg ik steeds de melding niet aangemeld bij netwerk, een sms versturen lukt ook niet. Die blijft staan op "verzenden..."

Hoe fix ik dit?

heb al nummers vanuit en naar buitenland bellen meedere keren aan en uitgezet evenals mijn toestel.

Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Scotsman 7 July 2014, 18:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je de bellen in/naar het buitenland optie op Mijn Simyo te vaak en te snel acher elkaar aan en uitzet, dan raakt het systeem de kluts kwijt. Ik denk dat een moderator de buitenlandoptie even een handmatige schop onder zijn k$*% (een reset dus in goed Nederlands) moet geven.... ;)
Reputatie 2
Badge +6
Hoi 038roel,

Scotsman heeft gelijk, je moet niet te snel de opties resetten. Je hebt het gisteravond wel goed gedaan 🙂 Ik zie ook dat je verbruik hebt gehad gisternacht. Kan ik er dan vanuit gaan dat het nu werkt? Je kunt ook altijd even handmatig een netwerk selecteren.

Laat je weten of het is gelukt?
Badge
ja het is inderdaad gelukt, ik moest het netwerk opnieuw laten zoeken, sindsdien werkt het. (12.30 uur lokale tijd ongeveer)

gister avond heb ik echter alleen wifi gebruikt dus een normaal verbruik lijkt me raar?
Reputatie 5
Badge +11
Hi 038roel,

Wat Dries ziet en ik zie dat ook) is dataverbruik binnen Nederland. En dan heel veel kleine beetjes, alsof je de hele tijd berichtjes stuurt of iets dergelijks.
Maar in elk niet vanuit het buitenland.
Ook zie ik geen bel of sms verkeer vanuit het buitenland. Op de 6e is er voor het laatst ge'smst vanuit Nederland.

Reageer