.

Beantwoord

Belgisch abonnement

  • 18 August 2015
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

Beste Simyo,

Vanaf september ga ik in België wonen vanwege mijn studie. Ik ben erg tevreden over Simyo dus mijn vraag is: hebben jullie ook abonnementen voor in België? Ik heb nu 1000mb internet en ik heb dit echt wel nodig en zou dit dus in België ook graag willen.

Met vriendelijke groeten,
Sharmee
icon

Beste antwoord door Angela 19 August 2015, 09:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het beste bij onze zuiderburen. En ja Simyo zit daar ook. Je dient wel je contract hier te beëindigen en daar een nieuwe aan te gaan.

http://www.simyo.be/nl/home
top, bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sarmee,

Welkom op het Simyo Forum.

Erg leuk dat je voor jouw studie naar België gaat 🙂 Uiteraard vind ik het jammer dat je de Nederlandse variant van Simyo hiervoor gaat verlaten. Zoals Raytje aangeeft, kun je jouw contract bij opzeggen. Het is mogelijk om een nieuw abonnement af te sluiten bij Simyo België. Het is helaas niet mogelijk om jouw 06-nummer mee te nemen. Dit komt omdat het een Nederlands telefoonnummer is. Mocht je dit nummer toch willen bewaren voor als je terug bent in Nederland, dan kun je overwegen om het abonnement om te zetten naar een Prepaid. Als je hier één keer in de 6 maanden gebruik van maakt, blijft dit nummer geldig. Heb je hier verder nog vragen over?

Ik wens je alvast veel plezier in België en veel succes met jouw studie!

@Raytje, bedankt voor je hulp en goede antwoord hier :)

Groetjes,
Angela

Reageer