.

Beantwoord

Zijn mijn bundels actief?

  • 27 February 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

ik ben laatst van Ziggo Mobiel naar Simyo over gestapt, toen ik me eenmaal wilde aanmelden bij simyo stond er dat mijn nummer behoud is afgewezen omdat ik niet de juiste provider en simkaart nummer in heb gevoerd. ik heb daarvoor gebeld en kan helaas niet meer mijn eigen nummer behouden maar dat is mijn probleem niet. Ik heb gister een mail gekregen dat ik niet aangemeld sta bij Hollandsnieuwe maar ik heb daar mijn vorige provider ook nooit op aangezet. zolang de site niet mijn goede gegevens kunnen aannemen kan ik niet op mijn bundel, ik heb geen idee of ik er nu ook voor betaal aangezien ik het niet eens gebruik op dit moment. kan iemand mijn hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Sean 29 February 2016, 11:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ammberrr,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat het overnemen van jouw nummer niet is gelukt. Normaal gesproken activeren wij de bundels van onze klanten op het moment dat wij het te behouden nummer overnemen. Dit om te voorkomen dat onze klanten bij twee providers abonnementskosten betalen. Jouw bundels zijn nog niet actief en dus betaal je hier ook niet voor.

Als jij afziet van nummerbehoud en je tijdelijke nummer wilt blijven gebruiken kan ik je bundels meteen voor je activeren. Laat me weten of je dit wilt dan maak ik het voor je in orde.

Groetjes,
Sean

Reageer