die voorwaarden worden nergens vermeld
het zou wel duidelijkheid scheppen dat die voorwaarden er wel zijn
zodat je niet voor verassingen komt te staan
wat mij wel gebeurden
0909 nummers mogen niet gebeld worden
ook niet als je voldoende bel te goed hebt
090X nummers: Niet toegestaan
Daarnaast bestaat ook dit artikel.
En dit sticky-topic.
Staat het dus nergens?
Op welke pagina zou het volgens jou moeten staan?
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je het gevoel hebt dat er dingen niet helemaal helder waren! Zoals Groentjuh aangeeft, staat deze informatie op verscheidene plekken op de website. Waar had je het liever zien staan, zodat het helemaal duidelijk is?
De reden dat het niet mogelijk is om naar deze zogenoemde service-nummers te bellen, is omdat het kan leiden tot enorme kosten. Het is dus lang geleden besloten om dit als bescherming in te voeren.
Heb je hier nog andere vragen over?
@ Groentjuh, dank voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
het liefst op de home page van symio
waar je sim kaart aan kan vragen
niet iedereen gaat al de voorwaarden lezen
het zou net zo duidelijk moeten zijn
waar je kan lezen dat je 1 maand voor dat je tel nummer verkocht word gewaarschuwd word
Het is niet mogelijk om naar entertainmentnummers (0909/0906-nummers) te bellen.
deze regel is voor mij geen reden
er zijn op de radio soms leuke spelletjes waar ik wel aan mee wil doen
via mijn vaste tel kan dat ook al niet
ik vind dat wel jammer
je zou zo maar €10.000 kunnen winnen
het beperkt mij in het bellen wat eigenlijk vrij moet zijn zonder beperking
daarom klopt de reclame van symio ook niet
geen addertje onder het gras ????
jammer erg jammer
Aha! Ik snap het. Het is natuurlijk wel moeilijk om te peilen wat iemand precies belangrijk vindt - het is niet mogelijk om alle informatie op de bestelpagina te zetten. Jij vindt dit dan belangrijk om te weten, terwijl andere mensen het belangrijk vinden om te weten hoeveel het internetten kost in Oeganda bijvoorbeeld.
Hoe denk je dat het handig zou zijn om hierin te differentiëren?
Groetjes,
Jihane
het is al vrij gegeven dat iedereen voor het zelfde tarief in
europe kan bellen en internetten en ook in afrika
het gaat alleen niet zo snel als hier waar je met 4g kan internetten
Afrika heeft onze tech nog niet en dat weer iedereen
en dan nog heeft dat niks te maken met de beperkingen die
simyo hier op liegt
ik denk dat simyo zich beter kan richten het verbeteren en uitbreiden
van hun diensten en wat hier speelt is geen Afrika
want daar heb ik het niet over
wel zwak dat je dat excuus gebruikt
Afrika hahahahaha....we spreken over hier hahahaha
Tevens klopt je uitspraak niet dat iedereen tegen het zelfde tarief kan bellen en internetten in Europa en Afrika. Deze regel geldt alleen voor Zone 1 landen en Dat is de EU + wat extra landen.
Beetje jammer dus dat je nu afgeeft op andere terwijl je duidelijk niet hebt begrepen wat zij bedoelde.
Erg jammer.
Zoals Ray (bedankt voor je reactie!) al aangeeft werd er met Oeganda slechts een voorbeeld gegeven. Hier had net zo goed de Verenigde Staten kunnen staan bijvoorbeeld.
Zoals eerder aangegeven is er besloten om service-nummers niet belbaar te maken door de hoge kosten die hierbij kunnen ontstaan. Als je daar verder nog vragen over hebt, hoor ik die graag!
Groetjes,
Niels
Bellen van servicenummers kan wel!
Gewoon even aangeven via de Simyo klantenservice en na het opnieuw opstarten van je telefoon kan je ze gewoon bellen.
En zo kan je ze ook weer laten blokkeren.
Wellicht handiger als je dit zelf kon doen via de Simyo-app.
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat je zegt klopt helemaal! Het is inmiddels inderdaad mogelijk om het bellen naar servicenummers in (of uit) te schakelen op verzoek, dit kun je via onze klantenservice regelen.
Omdat dit een best oud topic is, zal ik dit topic sluiten. Mocht je het bellen naar servicenummer in willen laten schakelen, open dan gerust een nieuw topic of neem contact op met onze klantenservice hiervoor.
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.