.

Beantwoord

Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?



Toon eerste bericht

172 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi claudia0001,
Ik heb zojuist je nummer gewijzigd voor je. Je hebt een mailtje ontvangen met daarin je nieuwe telefoonnummer. Het enige dat je nog wel even moet doen is je telefoon opnieuw opstarten om het in te laten gaan.
Omdat je nu ook niet meer in kunt loggen op het forum, heb ik ook je forumnaam en het mailadres waarmee je op het forum geregistreerd bent iets aangepast. Je kunt je dan tenminste weer opnieuw aanmelden met dezelfde gegevens.
Is dit zo duidelijk voor je
Ik wil ook graag een ander telefoonnummer en ga akkoord met de eenmalige facturatie van 5 euro.

Bedankt,

Gr. Denny
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dennybeestje,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat heb ik direct voor je geregeld. Hier volgen een aantal huishoudelijke mededelingen 😉 De kosten van €5 zijn op de huidige factuur neergezet. Om de wijziging in te laten gaan, moet je jouw telefoon even uit- en aanzetten. Met jouw nieuwe nummer kun je niet meer inloggen op het forum. Om deze reden heb ik jouw forumnaam en het mailadres waarmee jij je geregistreerd hebt, iets aangepast. Zo kun je een nieuw forumaccount aanmaken met dezelfde gegevens. Het allerbelangrijkste! Ik heb je een mail gestuurd met daarin jouw nieuwe 06-nummer. Veel plezier ermee 🙂 Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Hallo,

Ik wil graag dat mijn telefoon nummer gewijzigd word, ik ga akkoord met de kosten van 5,- euro.

Groetjes.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rosa1,

Goed dat je aangeeft dat je akkoord gaat met de €5,- kosten. Hierdoor kan ik meteen je nummer wijzigen. Ik heb dit daarom gelijk gedaan en je een e-mail ter bevestiging gestuurd. Laat je me weten of je blij bent met het nieuwe nummer?

Groetjes, Tiury
hoi .

Ik wil graag een nieuwe nummer en ga akkoord met de 5 euro kosten . vriendelijke groet

A.Otto
Reputatie 6
Badge +10
Hoi otto2324, welkom op het Simyo forum 🙂.

Ook jouw nummer kan ik meteen aanpassen omdat je aangeeft dat je akkoord bent met de €5,- administratiekosten. Ik heb je een e-mail gestuurd ter bevestiging met het nieuwe nummer. Ben je er blij mee?

Groetjes, Tiury
Hallo, wil graag mijn nummer veranderen.
Ga akkoord dat er 5 euro in rekening wordt gebracht.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wmm001,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je direct akkoord hebt gegeven op de kosten. Hierdoor kan ik de wijziging direct in orde maken voor je 🙂 Je hebt van mij een mail ontvangen met hierin een bevestiging, uitleg en het belangrijkste: jouw nieuwe telefoonnummer. Ik hoop dat je hier blij mee bent. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Ik wens graag een ander telefoonnummer te krijgen net als deze persoon en dat deze dan
aan mijn huidige simkaart wordt gekoppeld.
Dit ivm privéomstandigheden. indien mogelijk een makkelijke nr

mvg johan
en ben akkoord met de 5 euro kosten hiervoor

mvg johan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jmeering,

Vervelend dat je door privéomstandigheden je 06-nummer moet laten wijzigen. Omdat je aangeeft dat je akkoord bent met de kosten, heb ik je nummer meteen aangepast. Je hebt meteen een e-mail ontvangen met daarin het nieuwe nummer 🙂. Laat je weten of je blij bent met het nieuwe nummer?

Groetjes, Tiury
Ik wil graag mijn nummer laten veranderen. Ik ga akkoord met de 5 euro.

graag ontvang ik een bevestegingsemail als het rond is.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wafea3, welkom op het Simyo forum :)

Zoals je vroeg, heb ik zojuist een nieuw nummer op jouw simkaart gezet. Hiervoor heb ik € 5,- van je beltegoed gehaald. Per e-mail heb ik je voorzien van het nieuwe nummer. Laat je weten of je blij bent met dit nummer?

Groetjes, Tiury
Hallo!!
Ik wil ook graag een ander telefoonnummer en ga akkoord met de eenmalige facturatie van 5 euro.

Bedankt,
Anna
Reputatie 5
Badge +9
Hoi muwxi, welkom op het forum!

Dat is geregeld! Je hebt een e-mail gehad met daarin je nieuwe nummer. Ben je er blij mee?

Groetjes, Caspar
Ik zou graag mijn telefoonnummer willen wijzigen. Ik ga akkoord met de extra kosten die in rekening worden gebracht.
Gr robel
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Cailog,

Welkom op het forum!

Ik heb je nummer gewijzigd! Je hebt een e-mail gehad waarin je kunt zien wat je nieuwe nummer is. Laat je weten of je blij bent met dit nummer?

Groetjes,
Caspar
Hallo,

Ik wil graag een nieuw telefoonnummer en ga akkoord met de 5 euro kosten.

vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marcel1985,

Ook voor jou hebben we een mooi nieuw nummer gevonden en op jouw aansluiting gezet. Het nieuwe nummer heb ik per e-mail naar je toegestuurd. Heb je hier nog vragen over en ben je blij met het nieuwe nummer?

Groetjes, Tiury
Hallo Simyo,

Ik zou graag een nieuw nummer willen. ik ga hierbij ook akkoord met de
5.- euro die in rekening worden gebracht.

Alvast bedankt mvg.
j.morsch
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M. Morsch,

Ik heb je nummer voor je veranderd! Je krijgt per direct een e-mail waarin staat wat je nieuwe nummer dan is. Heb je hier nog vragen over? Ik beantwoord ze graag!

Groetjes,
Jihane
Ik wil graag zsm een nieuw nummer. Kan dat?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Sisi94,

Wij kunnen inderdaad zo snel mogelijk een nieuw nummer voor je regelen. Kun je nog even bevestigen dat je akkoord gaat met de € 5,- administratiekosten?

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Ik wil ook graag een nieuwe nummer en ga akkoord met de éénmalige €5 voor de adm kosten. Alvast bedankt!

Reageer