.

Beantwoord

Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?



Toon eerste bericht

172 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi janee, welkom op ons forum :)

Je hebt inmiddels een mailtje gekregen met je nieuwe nummer.
We hebben elkaar zojuist ook eventjes via de telefoon gesproken omdat ik duidelijk wilde uitleggen dat ik je forumnaam en mailadres bij je registratie een klein beetje aanpas.
Zodoende kun je je weer met je oorspronkelijke gegevens registreren 😳
Wil mijn telefoonnummer veranderen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gebruiker2, welkom op het Simyo forum!

Het is mogelijk om je nummer te wijzigen. Hiervoor hebben we alleen wel de bevestiging voor nodig dat je akkoord gaat met de €5,- administratiekosten. Zou je ons dit nog even willen laten weten? Alvast bedankt 🙂!

Groetjes, Tiury
Hoi,

Als je hier om een nieuw nummer vraagt, wordt deze dan direct geactiveerd of kan je dat zelf nog uitstellen?
Reputatie 5
Badge +10
Hallo H133,

Als je een aanvraag doet voor een nieuw nummer en je gaat akkoord met de kosten gaat het direct in.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi h123,

Wat maikel.twinnie hier aangeeft klopt helemaal. Dankjewel Maikel!
Wij veranderen dan je nummer en stellen je per email op de hoogte van je nieuwe nummer.

Kun je hier laten weten of je dit wil en akkoord bent met de eventuele € 5,- kosten?
Hoi,

Bedankt voor jullie reacties en ik ben zeker goed geholpen.
Hierbij ga ik akkoord met de kosten en wil graag een nieuw nummer.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi h123,

Fijn om te horen 😳 Ik heb een nieuw nummer voor je aangemaakt. Het nieuwe nummer heb ik naar je gemaild. Deze gaat gelijk in. Ook heb ik € 5 in rekening gebracht. De kosten zie je op je eerst volgende factuur.

Laat je weten of je de e-mail binnen hebt gekregen? 🙂
hallo ik wil graag een andere telefoon nummer hoe gaat dat te werk groetjes
Reputatie 3
Badge +7
Hoi corrie83,

Welkom op ons forum.

Je kunt hier aan geven dat je een nieuw nummer wil. Geef daarbij ook duidelijk aan dat je akkoord gaat met de kosten van € 5,-.
Wij geven je dan een nieuw nummer en stellen je per mail op de hoogte van dit nummer:D
Je kunt geen voorkeur aangeven voor een nummer.

Is het zo duidelijk?
Hallo,

Ik wil graag z.s.m. een nieuw nummer.

Ik ga akkoord met de 5 euro die daaraan is verbonden.

Ik hoor graag wat mijn nieuwe nummer is.

Groetjes Kim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kim1983, welkom op het Simyo forum 🙂.

We hebben je zojuist een nieuw telefoonnummer toegewezen en €5,- in rekening gebracht. Dit heb ik per e-mail bevestigd. Laat je me weten of je blij bent met het nieuwe nummer?

Groetjes, Tiury
hoi,

ik wil een nieuw 06 nummer ontvangen en ga akkoord met de administratie kosten van 5,-.
Hoi,

ik wil een nieuw nummer ontvangen. Ik ga akkoord met de administratiekosten.

Met vriendelijke groet,

Jonathan
Reputatie 3
Badge +7
Hoi BacoArno en Domingesto,

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat jullie je vraag hier stellen. Ik heb jullie een mail gestuurd met het nieuwe nummer.
Is alles jullie zo duidelijk?
Ja is gelukt thnx
Reputatie 6
Badge +10
Goed om te horen BacoArno!

Groetjes, Tiury
Hallo, ik wil graag mijn nummer veranderen en ik ga akkoord met de 5,- die in rekening wordt gebracht! Moet ik verder nog wat doen hiervoor?

Gr,

N.
Hallo, ik wil graag mijn nummer veranderen en ik ga akkoord met de 5,- die in rekening wordt gebracht! Moet ik verder nog wat doen hiervoor?

Gr,

N.


Alleen geduldig afwachten tot een moderator dit oppakt :)

Dit zal ergens vandaag zijn.
Oke is goed bedankt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Noraa_Arbaji,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Ik heb zojuist een nieuw nummer voor je aangevraagd en je een e-mail gestuurd met je nieuwe telefoonnummer.

De kosten voor het aanvragen van een nieuw nummer komen op je factuur van juli te staan.
ik ga akkoord met 5,00 euro voor een nieuwe nummer.
alvast bedankt.
ik wil een nieuwe nummer en ik ga akkoord met 5,00 euro voor een nieuwe nummer.
alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jakob geen,

Bedankt dat je ook aangeeft akkoord te gaan met de kosten. Ik ga er voor zorgen dat je een nieuw nummer krijgt. Je ontvangt het nieuwe nummer via de e-mail. Deze gaat gelijk in.

Ik heb je gegevens even aangepast, zo kan je je weer opnieuw registreren met dezelfde inloggegevens. Dit is nodig doordat je een nieuw nummer hebt gekregen ;)

Laat je weten wanneer je de e-mail hebt ontvangen? 🙂
Hallo, ik wil graag mijn telefoonnummer wijzigen. Ik ben akkoord met de Euro 5 kosten. Dank voor je bevestiging.

Reageer