.

Beantwoord

Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?



Toon eerste bericht

172 reacties

Badge +6
Goedendag ik wil graag per direct mijn nummer veranderen. Waar kan ik terecht?

Ik ga akkoord met 5 euro

Hoi Sabba, welkom op het forum van Simyo!

Ik kan je inmiddels al niet meer terugvinden op het nummer dat is gekoppeld aan je account van het forum, daarom vermoed ik dat je nummer inmiddels al is gewijzigd, klopt dat? 🙂
ik wil een ander nummer en ga akkoord met 5 euro, graag zo spoedig mogelijk
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jaja1990, welkom op het Simyo forum 🙂

Ik heb meteen je nummer aangepast en €5,- in rekening gebracht 🙂 Om dit te bevestigen stuur ik je ook nog een e-mail naar het adres dat bij ons bekend is. Ben je blij met het nieuwe nummer?
Ik wil graag mijn nummer wijzigen ga akkoord met 5 euro kosten
Beste meneer/mevrouw,

Ik wil per direct een nieuw nummer aanvragen. Ik ga akkoord met de kosten van 5 euro.

Groet,

El09
Beste meneer/mevrouw,

Ik word lastiggevallen op mijn telefoon! Aangezien het een groot gedoe is om mijn telefoonnnummer te wijzigen en ik er niet 100 % zeker van ben dat ik met een nieuw nummer niet lastig gevallen ga worden, ga ik een andere optie zoeken. Mijn telefoonnummer hoeft dus (nog) gewijzigd te worden!

Groet,

El09
Wat een ellendige situatie, er zijn van  die r*tz*kken.:mad:
Misschien is een call blocker iets om in de tussentijd te gebruiken.

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Beste meneer/mevrouw,

Ik word lastiggevallen op mijn telefoon! Aangezien het een groot gedoe is om mijn telefoonnnummer te wijzigen en ik er niet 100 % zeker van ben dat ik met een nieuw nummer niet lastig gevallen ga worden, ga ik een andere optie zoeken. Mijn telefoonnummer hoeft dus (nog) gewijzigd te worden!

Groet,

El09



Hoi el09,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Erg vervelend dat je problemen ondervindt het je mobiele nummer.

Als een aansluiting beëindigd is wordt het nummer in quarantaine plaatsen. Na een bepaalde periode wordt deze weer vrij gegeven. Dit is ook nodig omdat telefoonnummers schaars worden. Er zijn steeds meer mobiele nummers in gebruik. Helaas komt het voor dat de vorige gebruiker niet aan zijn/haar relaties doorgeeft dat het nummer niet meer in gebruik is.

Naast het kiezen voor een nieuw nummer heb je ook de mogelijkheid om een onderzoek in te laten stellen naar telefonische overlast.

Aan de hand van een aantal voorbeelden met tijdstippen zullen wij proberen te achterhalen wie er voor de overlast verantwoordelijk is en dit proberen te stoppen. Mocht de overlast verergerend dan is het advies om (ook) aangifte te doen bij de politie.

Geef je aan ons door of je een onderzoek wilt starten?
Badge
Beste,

Graag wil ik met spoed een nieuw 06 nummer aanvragen. Ik ga akkoord met de 5 euro overschrijvingskosten.

Met vriendelijke groet
Als het echt spoed heeft kun je het beste de klantenservice bellen. Een antwoord hier kan een dag duren.
Reputatie 3
Badge +7
Beste,

Graag wil ik met spoed een nieuw 06 nummer aanvragen. Ik ga akkoord met de 5 euro overschrijvingskosten.

Met vriendelijke groet



Hoi lampie,

Welkom op het forum.

Ik zie dat je de tip van Raytje hebt opgevolgd. Via de klantenservice heb je een nieuw nummer aangevraagd. Deze is direct toegekend.

Hopend dat hiermee de overlast is verholpen.


@Raytje, bedankt voor je tip 🙂
Graag gedaan ?
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan ?

You're welcome?
Gebruikte emoticons van m'n mobiel dan zie je ? Haha
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Raytje,

Ja, dat was ons al duidelijk ?
🙂
Gelukkig maar ? 😉
Reputatie 6
Badge +10
Dat denk ik ? 😉
hoi,


Ik wil graag mijn telefoonnummer wijzigen
Reputatie 3
Badge +7
Hoi karin123,

Leuk dat jij jouw vraag hier stelt op ons forum. Ik zie dat je inmiddels al een nieuw nummer hebt gekregen vanuit de Klantenservice.:D Heb je de mail gezien?

Voor de overige forumgebruikers die eventueel het nummer willen wijzigen. Geef bij de aanvraag duidelijk aan dat je akkoord bent met de administratie kosten van €5,-. Zo kunnen wij jouw aanvraag direct verwerken.:D
graag een nieuw nummer
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pieter,

Wil je dan ook duidelijk aangeven door te zeggen "Ik ga akkoord bij het ontvangen van een nieuw nummer met administratie kosten van 5 euro!"

@Simyo medewerkers,
Een knop in Mijn Simyo hiervoor maken? Die mis ik namelijk!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi pieter68, leuk om je weer op het Simyo forum te zien!

maikel.twinnie heeft een goede tip gegeven. Ik mag pas een nieuw nummer voor je aanmaken wanneer je ook akkoord gaat met de kosten van € 5 🙂 Geef je het door?
Mag ik ook vragen wat de reden is dat je je 06-nummer wilt veranderen? Soms zijn er ook andere manieren als het bijvoorbeeld met telefonische overlast te maken heeft.

Ik hoor het graag van je :)

@maikel.twinnie; bedankt voor je hulp! Bedoel je een soort knop op Mijn Simyo om een nieuw nummer aan te maken of op te vragen? 🙂
Reputatie 5
Badge +10
@Naomi,

Ja dat bedoel ik.
Reputatie 5
Badge +11
Hi maikel.twinnie,

Een knop hebben om een nieuw nummer aan te vragen zou wel erg makkelijk zijn inderdaad. Alleen ben ik bang dat het maken van zo'n knop en het inrichten van bijbehorende processen veel meer energie en kosten met zich meebrengen dan de aanvragen die we nu krijgen via alle klantenservice kanalen.
In zo'n topic lijkt het nogal wat, maar vergeleken met het totale klantenbestand komt het bijna niet voor dat iemand een nieuw nummer nodig heeft.
Ik wil graag een ander 06 nummer, en ik weet van de kosten van 5 euro.

Reageer