.

Beantwoord

Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?



Toon eerste bericht

172 reacties

Reputatie 5
Badge +11
*Ernst (sorry autocomplete)

Geeft niet, kan gebeuren ;)

En geen dank!
Hallo, 
Ook ik wil door privé omstandigheden een nieuw mobiel nr aanvragen. 
Ik ga akkoord met de € 5,= kosten. 
Jammer dat iker niet zelf 1 uit kan kiezen maar het is niet anders.
Groetjes
Elkinra
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Elkinra,

Wat vervelend dat je vanwege omstandigheden moet kiezen voor een nieuw nummer. Ik zal het meteen in orde laten maken door onze IT-afdeling. Per e-mail ontvang je een bevestiging samen met je nieuwe nummer.

Wil je me laten weten of je de e-mail hebt ontvangen?
Hoi ik zou graag met spoed een andere nummer willen ik weet dat het 5 euro kost, een dringend verzoek kan het een makkelijk nummer zijn met veel zelfde cijfers of een makkelijk te onthouden nummer zijn vriendelijke groeten
Reputatie 6
Badge +10
Hoi soepdag,

Ik kan je inmiddels niet meer vinden op het 06-nr wat aan je forumaccount is gekoppeld, dus ik denk dat het wijzigen van je telefoonnummer al is gebeurd! Hopelijk is het een nummer geworden dat lijkt op het oude nummer, maar helaas hebben wij hier weinig invloed op 😞!
Hallo

Kunt uw mijn nummer veranderen.Ik ga akkoort met 5 euro.En kunnen jullie nieuwenummer koppelen aan mijn huidige simkaart.

Graag ontvang ik terugkoppeling,

Met Vriendelijk Groet,

Orhan
Badge +6
Hoi Aytekin_Orhan, welkom op het forum!

Ik kan je inmiddels niet meer terugvinden op het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op het forum, dus ik dènk dat inmiddels je nummer al is gewijzigd, klopt dat? 🙂
Hoi kim

Vandaag heb ik contact opgenomen met klantenservice.Mijn nummer is inderdaad gewijzigd,dat klopt.. ;)

Groetjes,

Aytekin_Orhan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Aytekin_Orhan,

Super dat je het even laat weten! Nu weten we waar we aan toe zijn 😉 Blij met het nieuwe nummer?
Hoi Tiury

Super blij met mij nieuwenummer... ;)

Groetjes,

Aytekin_Orhan
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Aytekin_Orhan,

Heel fijn 🙂 Als je andere vragen hebt, helpen we je daar ook graag verder mee op het forum!
Goeiedag,

Bij deze wil ik graag per direct een nieuw telefoonnummer aanvragen.
Liefst een simpel nummer. ?:o
Alvast vriendelijk bedankt.

mvg D
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Cryonikz, welkom op het Simyo forum! 🙂

De opdracht om je nummer te wijzigen is verzonden! Zodra je nummer is gewijzigd, krijg je hiervan een e-mail en brengen we gelijk €5,- in rekening 🙂 Helaas hebben wij geen invloed op hoe je nummer eruit komt te zien, want je nummer wordt uit een digitale grabbelton gepakt. Ik hoop dat het een mooi nummer wordt!

Laat je me weten als je de e-mail hebt ontvangen?
hallo,

Ik zou ook graag een nieuwe nummer willen. Wie o wie kan me hierbij helpen?

groetjes
Badge +8
Hoi humeyra,

Ik kan je nummer laten wijzigen aanstaande maandag. Kun jij dan hier nog even bevestigen dat je akkoord gaat met de kosten van € 5?
O, ik zie al dat ik je niet meer kan vinden op het nummer waar je gisteren mee was ingelogd, dus ik neem aan dat je nummer al gewijzigd is 🙂

Groetjes,
Charlene
hallo Charlene,

het klopt dat het idd is overgezet, maar helaas kan ik mijn nieuwe nummer nog niet gebruiken?
ik kan er niet mee gebeld worden door anderen? en als k zelf bel komt mijn oude nummer te voorschijn..

heb hierover contact gehad met de klantenservice, hij gaf mij aan dat het binnen een paar uur wel in orde zou komen? maar helaas..
er is al een dag versreken en nog lukt het niet :)

kan je me hierbij helpen?
Best medewerker Symio,

Ik wil heel graag een ander telefoonnummer. Er is in mijn telefoon ingebroken, gehackt door mn ex. Kan ik met behoud van dit simkaartje een ander nummer krijgen? Ik las het dat het 5 euro kost? Verder blijft alles het zelfde?
Badge +8
hallo Charlene,

het klopt dat het idd is overgezet, maar helaas kan ik mijn nieuwe nummer nog niet gebruiken?
ik kan er niet mee gebeld worden door anderen? en als k zelf bel komt mijn oude nummer te voorschijn..

heb hierover contact gehad met de klantenservice, hij gaf mij aan dat het binnen een paar uur wel in orde zou komen? maar helaas..
er is al een dag versreken en nog lukt het niet :)

kan je me hierbij helpen?


Hoi Humeyra,

Ik ga er meteen achteraan voor je. Ik houd je hier op de hoogte 🙂

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Best medewerker Symio,

Ik wil heel graag een ander telefoonnummer. Er is in mijn telefoon ingebroken, gehackt door mn ex. Kan ik met behoud van dit simkaartje een ander nummer krijgen? Ik las het dat het 5 euro kost? Verder blijft alles het zelfde?


Hoi danielle1984,

Welkom op het forum :)
Wat bedoel je precies met dat er in je toestel is ingebroken?
Een nieuw nummer kan ik inderdaad voor € 5 vandaag nog voor je in orde maken. Dan verandert er verder niets aan de instellingen van je simkaart. Alleen het nummer wijzigt.
Ga je akkoord met de kosten?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Humeyra,

Ik heb je gisteren al even gesproken, op je nieuwe nummer :)
Dat is nu gelukkig helemaal opgelost.

Groetjes,
Charlene
Graag zou ik ook mijn nummer willen laten wijzigen.

ik ga akkoord met de kosten van 5 euro.
Badge +6
Hoi nathan,

Ik heb het verzoek voor je doorgezet, ik laat het je weten zodra ik een terugkoppeling heb dat je nummer is gewijzigd! 🙂
Goedendag ik wil graag per direct mijn nummer veranderen. Waar kan ik terecht?
Ik ga akkoord met 5 euro
Badge +6
Graag zou ik ook mijn nummer willen laten wijzigen.

ik ga akkoord met de kosten van 5 euro.


Hoi nathan,

Je nummer is inmiddels gewijzigd, je hebt een e-mail ontvangen met daarin je nieuwe telefoonnummer.

Als je even je telefoon uit/aan zet, zal je bereikbaar zijn op het nummer! :)

Hoor graag van je of dit inderdaad het geval is.

Reageer