.

Beantwoord

Wat kost het bellen buiten de bundel?

  • 25 July 2012
  • 8 reacties
  • 1012 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Als mijn belbundel op is (van mijn abonnement) voor deze maand, kan ik dan nog wel bellen? Misschien tegen 'n meerprijs, wát zijn dan de kosten per telefoongesprek?
icon

Beste antwoord door Natascha 27 July 2012, 10:59

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
Beste Ads,

Welkom op het forum!
Wanneer je belminuten op zijn kan je door bellen of sms'je versturen tegen het buiten de bundel tarief.
Het buiten de bundel tarief is €0,30 per minuut/sms.
Ik heb een belbundel van 500 en dit overschreden met 17. Extra kosten €24,-- oftewel €1,50 per min/sms. Dat lijkt mij wat overdreven, toch?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een belbundel van 500 en dit overschreden met 17. Extra kosten €24,-- oftewel €1,50 per min/sms. Dat lijkt mij wat overdreven, toch?

Waar heb je die gegevens van 17 minuten buiten je bundel vandaan? 
Badge +1
Eigenlijk belachelijk dat providers veel meer rekenen voor bellen buiten bundel...
En dat is niet alleen simyo maar bijna elke provider
Badge +8
Ik heb een belbundel van 500 en dit overschreden met 17. Extra kosten €24,-- oftewel €1,50 per min/sms. Dat lijkt mij wat overdreven, toch?

Hoi Jacques Polak,

Servicenummers vallen ook standaard buiten de bundel (0900-nummers).
Op je laatste factuur zie ik €8,94 aan servicenummers bij de verbruikskosten staan.
Verder zie ik dat je vanaf 24-4 buiten je bundel bent gaan bellen en sms'en.
Je kunt dit zelf nakijken op je factuur op Mijn Simyo. Hier zul je zien dat alle gesprekken en sms'jes waar €0 achter staat, binnen de bundel vallen. De gesprekken en sms'jes waar een bedrag achter staat, vallen buiten je bundel.
Simyo rondt alle gesprekken af naar hele minuten. Wellicht dat dat ook nog een verschil maakt in je berekening.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Badge +8
Eigenlijk belachelijk dat providers veel meer rekenen voor bellen buiten bundel...
En dat is niet alleen simyo maar bijna elke provider


Hoi erickiel,

Inderdaad, dat doen de meeste providers.
Zou jij liever zien dat er gewoon 1 standaard tarief is? Zoals bij prepaid het geval is? Dat komt dan wel duurder uit natuurlijk.
Ik vind het wel mooi dat je zelf kunt bepalen, inschatten, hoeveel je nodig denkt te hebben. En dat je daarmee ook je eigen voordeel bepaalt.
Bij Simyo is het dan ook nog mogelijk om je bundels te wijzigen, als je ziet aankomen dat je meer of minder nodig gaat hebben.

Groetjes,

Charlene
Badge
Waar kan ik mijn overeenkomst met Simyo vinden? Ik ben op zoek naar de belkosten per minuut buiten de bundel. Het is 20 januari en ik ben helaas (incidenteel) door mijn belminuten heen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hoencamp,

Je bent er in dit topic achtergekomen wat het kost en je hebt de vraag gesteld of je belminuten bij kunt kopen. Om het forum overzichtelijk te houden, geef ik daar antwoord op je vraag 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer