.

Beantwoord

Wat kan ik doen als ik lastig gevallen wordt door bedrijven?

  • 9 September 2014
  • 8 reacties
  • 942 Bekeken

Badge +1
Goede avond dames en heren,
Ik wordt vaak lastig gevallen door bedrijven als ziggo tot postloterij etc etc.
ik heb ooit bij me vorige provider website van belmeniet register gekregen, ik heb me toen aangemeld om alle bedrijf nummers te blokkeren, heeft totheden niets geholpen.
weet toevalig een betere website dan belmeniet register ?
Mvg Salah 
icon

Beste antwoord door Tiury 9 September 2014, 17:00

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sp3x1alx,

Wat irritant dat dit je moet overkomen zeg 😞 Het bel-me-niet register is hier wel voor bedoeld. Zij horen ervoor te zorgen dat je niet meer gebeld mág worden!

Het is wel iets wat je vaak moet herhalen, want zodra jij je voor een actie opgeeft waar je niet precies de kleine lettertjes bij hebt gelezen... spelen ze je gegevens vaak door naar derden en heb je opnieuw toestemming gegeven dat ze contact met je op mogen nemen.

Je kunt dit het eenvoudigst doen via Consuwijzer en via hen de duidelijke uitleg volgen 🙂

Gaat dit je lukken denk je?
Badge +1
Beste Tiury , zeker heel irritant, ik heb van alles uitgeprobeerd alle vinkjes uitgezet en weer aangedaan.. maar ze blijven constant je lastig bellen.. wat nog erger is als anoniem beller. ik heb aan niemand toestemming gegeven, alleen me e-mail adres thats it.. bedankt voor je hulp
Badge +6
Hoi Sp3c1alx,

Wat vervelend zeg :(

Voor de zekerheid zou ik je nogmaals bij het Bel-Me-Niet register aanmelden. Blijven ze dan nog bellen, dan zou ik in ieder geval aangeven dat je in het Bel-Me-Niet register staat en hier kan je zien wat je verder nog kan doen 🙂
Badge +1
Beste Kim ,
ik heb een klachtformulier voor ziggo en andere bedrijven bij belmenietregister in gevult en verstuurt.
ziggo blijft me nog steeds lastig vallen

Hoi Sp3c1alx,

Wat vervelend zeg :(

Voor de zekerheid zou ik je nogmaals bij het Bel-Me-Niet register aanmelden. Blijven ze dan nog bellen, dan zou ik in ieder geval aangeven dat je in het Bel-Me-Niet register staat en hier kan je zien wat je verder nog kan doen :)
Badge +8
Hoi Sp3c1alx,

Ik lees dit op de site van Consuwijzer:

"Een klacht indienen over bedrijven die zich niet aan het Bel-me-niet Register houden
U staat al een aantal weken ingeschreven in het Bel-me-niet Register? Maar u wordt toch nog gebeld? En u bent geen klant van de verkoper? Dan kunt u uw klacht aan ConsuWijzer doorgeven. Gebruik daarvoor het klachtenformulier telemarketing."


Dat klachtenformulier heb ik ook gevonden, dus ik raad je aan dat in te vullen.

Succes ermee :)

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Dank u Charlene 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sp3c1alx,

Graag gedaan! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden 😉
Badge +1
Dank u Naomi 😃,
Uiteraard;)

Hoi Sp3c1alx,

Graag gedaan! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden ;)

Reageer