.

Beantwoord

Wat is het juiste simkaartnr voor nummerbehoud vanuit KPN/Rabomobiel?

  • 17 December 2014
  • 3 reacties
  • 1828 Bekeken

Edit 24 april 2018: De informatie in dit topic is inmiddels verouderd. Uitleg en informatie over nummerbehoud vind je in dit topic.

Nummerbehoud wordt door KPN geweigerd omdat het simkaartnummer niet zou kloppen
Het simkaartnummer wat ik heb is veel langer dan 8 cijfers omdat het waarschijnlijk nog een Rabomobel
simkaart is maar dat is overgegaan naar KPN

Net met een KPN medewerker gechat en dit simkaart nummer laten controleren en dit klopt volgens hem gewoon.
Dit lange simkaart nummer is dus gewoon bij KPN bekend maar toch geven ze als reden aan bij nummerbehoud
dat het simkaartnummer niet klopt :(

Is er iemand bij Simyo die dit op zou kunnen lossen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ruud 18 December 2014, 11:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marjan7,

Welkom bij Simyo en op het forum:)

Je bericht heb ik verplaatst naar het subforum 'Nummerbehoud', zo houden we het lekker overzichtelijk.

Ik kan begrijpen dat in het geval van Rabomobiel het simkaart nummer lastig kan zijn. Zoals je zelf al aangeeft, kent KPN je ook onder dat lange simkaart nummer. Echter voor de aanvraag nummerbehoud moet dit lange nummer terug gebracht worden naar 8 cijfers.

Wij hebben dit nu voor je gedaan en de aanvraag nogmaals ingediend:D Nu hopen dat het wordt goedgekeurd door KPN.

Is je vraag zo beantwoord?
Bedankt het is vanochtend geregeld door Simyo en de aanvraag is nu goed gekeurd door KPN.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marjan7,

Graag gedaan 😮 Je aanvraag is inderdaad goedgekeurd. Op 24 december wordt je nummer overgezet naar Simyo. Ik wil je alvast welkom heten bij de club!

Als nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer