Ik wil mijn nummer van een simyo abonnement overzetten naar een simyo prepaid. Ik heb alle gevraagde stappen van het proces gevolgd met de porteringscode maar krijg na 2 weken nog geen reactie over de porteringsdatum. In mijn abo zie ik ook niets terug van de opzeggingsdatum. Bij porteren.nl staat nu dat de aanvraag is verlopen. Ik heb daarvan geen email gehad. De oplossingen die worden aangedragen op de website kloppen niet.
-
Klik in het 'Overzicht', naast de status van nummerbehoud op āBekijk aanvraagā
Er Staat helemaal geen āstatus van nummerbehoudā Ik heb nu op mijnsimyo van het prepaid tijdelijke nummer opnieuw het nummerbehoud aangevraagd. Ik krijg weer dezelfde automatische mail binnen dat ik binnenkort iets hoor. Dat is afwachten want na de eerste aanvraag heb ik niets meer gehoord.
Ook vraag ik me af of de porteringsdatum nu een maand opschuift vanwege de opzegtermijn, er wordt nl op geen enkele manier gerefereerd aan mijn eerste originele aanvraag op 31 januari.
Ik wil jullie dringend verzoeken dit op een goede manier en snel op te lossen en mij van de juiste info te voorzien. Alsjeblieft geen standaard antwoorden die op de website staan want dat werkt dus niet. Ben hier al dagen mee bezig. Het is simpel wat er moet gebeuren. Het nummer van mijn Simyo abonnement overzetten naar mijn Simyo prepaid.
Graag communiceren via mijn email. Ivm verblijf in het buitenland ben ik nl moeilijk tel bereikbaar.
mv gr.
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.