.

Beantwoord

Wanneer kan ik overstapen naar Hi met nummerbehoud?

  • 14 November 2014
  • 4 reacties
  • 394 Bekeken

Beste

Mijn contract is per 14-12 opzegbaar en ik wil vanaf deze dag dan ook overstappen naar Hi.
Echter kan ik nu al bij Hi nu al een abonnement afsluiten en nummberhoud aanvragen?
Of moet ik wachten tot na 14-12?

Ik hoor het graag.

Avlast bedankt.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 15 November 2014, 10:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt nu al een abonnement met nummerbehoud aanvragen bij Hi. Zolang Hi pas het nummer overneemt nadat je abonnement opgezegbaar is geworden, dan komt alles goed.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi MrJvG, welkom op het Simyo forum! Wel jammer om te lezen dat je ook alweer weggaat...

Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Nummerbehoud gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Groentjuh heeft helemaal gelijk. Je opzegtermijn is namelijk al ingegaan. Als je vandaag nummerbehoud aanvraagt, zal dit voor 22-12 in behandeling genomen worden voor Hi en als alles correct ingevuld en Simyo het goedkeurt, gaat op die dag je nummer over en stopt je abonnement bij ons.

@Grientjuh, dank voor je antwoord!
Oke bedankt voor het antwoord. 
Ik heb inmiddels een nieuw abonnement bij Hi afgesloten, dus ik blijf wel op het vertrouwde KPN-netwerk. 
Ik had graag bij SimYo willen blijven, maar ik ben een grote dataverbruiker. Helaas zijn de kosten die ik bij jullie betaal hoger dan bij Hi voor een 4G databundel. Ook vind ik het jammer dat ik per minuut bij SimYo afreken.

Misschien is dit iets om toch te overwegen om standaard 4G aan te bieden of tegen een lager tarief en een abonnement aan te bieden waar je wel per seconde afrekent. Ik weet, omdat jullie een KPN dochter zijn, het niet wettelijk verplicht zijn om een abonnement aan te bieden waarin per seconde af rekenen mogelijk is. Maar het zal jullie wel sieren.
Reputatie 6
Badge +10
hoi MrJvG,

Wat goed om te horen dat je aanvraag is gelukt bij Hi 🙂 Ook zie ik dat je nummerbehoud aanvraag als is goedgekeurd voor 16 december. Dat lijkt dus allemaal goed te gaan.

Het is uiteraard jammer dat je ons gaat verlaten, maar als ik de redenen zo hoor, begrijp ik je volkomen 🙂 Bedankt voor de tips, we zullen ze zeker meenemen om Simyo te verbeteren in de toekomst, zodat we je misschien ooit nog kunnen verwelkomen!

Heel veel succes bij Hi!

Reageer