Een aantal weken geleden heb ik nummerbehoud aangevraagd bij Simyo omdat ik naar jullie wil overstappen. Vrijdag heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice van Simyo. Er werd mij verteld dat mijn nummer 8 mei uiterlijk om 17.30 overgezet zal zijn. Alleen wanneer ik bij 'Mijn Simyo' kijk, staat er nog steeds dat mijn bundel nog niet actief is. Daarnaast zie ik nog steeds 'Antwoord van je vorige provider' staan wanneer ik naar de status van mijn nummerbehoud kijk. Ik vind dit erg raar, het duurt nu wel erg lang! Het lijkt alsof mijn nummerbehoud nog steeds niet gelukt is.
Ook moet ik nog steeds inloggen met het 'tijdelijke' telefoonnummer en wachtwoord.
Wanneer kan ik eindelijk het abonnement gaan gebruiken? Ik heb mijn belminuten e.d. namelijk erg nodig op dit moment.
Ik hoor graag van jullie!
mvg
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie